joi, 22 aprilie 2010

Smiley face

Ieri am avut o zi buna. In ordinea importantei, va prezint faptele care au dus la un final fericit al zilei:
1. Am castigat un elefant la Farmville, dupa lupte seculare ce au durat vreo cateva zile. Mi-l doream mult si nici macar nu mai speram la el,cand hop!Am castigat o campanie. :) Cine stie, cunoaste!Nu mai insist sa nu trezesc invidii.:D
2. Am facut rezervarile pentru concediul din iunie.O sa plecam in Amsterdam (ieeii..happy muffins..) si vreo 2-3 zile prin Belgia. De abia astept.:)
3. Mi-am cumparat o pereche de pantaloni pe care mi-o doream de mult.:)

Asa ca seara s-a incheiat cu un zambet pe buze. Acum mai trebuie sa facem si rost de bani pentru excursie..sa se incheie si concediul cu un zambet pe buze,si totul o s fie bine!:D Eh..speranta moare ultima.:)

Gata.Ma pregatesc de plecare,ca acus mi se termina programul..si nu vreau statuie.:D

2 comentarii:

Dili spunea...

iupiiiiiiiiii!

SARILLA spunea...

:)) Pentru elefant?:DSau pentru toate trei?:D