miercuri, 14 aprilie 2010

feisbuc staf

Pai..cred ca sunt facebook-maniaca. Bine, nu cred..sunt sigura. Nici nu a fost greu sa imi dau seama: ma trezesc, plec la munca, nici nu ajung bine intru pe facebook. Imi culeg roadele, copacii, imi mulg animalele la Farmviile, mai fac niste schimburi de cadouri, verific daca mai am mult pana sa mai fac vreo colectie, mai nou imi hranesc catelul sa nu fuga,saracutul.
Intru pe Countrylife..aceeasi poveste..culeg,plantez, mai cer cate ceva(ma chinui de o luna sa imi termina sera si nu reusesc, de moara ce sa mai zic..:( )..apoi parasesc jocul si intru sa imi hranesc pestii pe Happy Aquarium.Le curat bazinul, le dau de mancare, ii imperechez.:D (baza piramidei lui Maslow:D). Scap si de ei si mai fac ceva treburi murdare in Mafia.Mai ucid pe cate unul, mai fur cate ceva, mai imi strang banii pe proprietati.Mafia nici macar nu imi place,am inceput sa joc pentru ca aveam nevoie de niste tractoare la Farmville, si acum mi-a ramas pe caciula.
Termin si cu Mafia, si de cateva zile(de cand a aparut) incep sa caut comori prin Treasure Isle.Mor de nervi cand mi se termina energia, le cer disperata vecinilor fructe sa mai pot sapa ceva.
Intru pe Cafe World, servesc portiile de mancare gata facuta, curat aragazul,mai pun ceva pe foc.
Ma pregatesc sa plec acasa, ca mi se termina programul.:D
Ajung acasa, mai intru o data ...hai de doua ori..pana seara..sa mai verific starea..de ce ma mai lipesc..ce cadouri am mai primit...
Seara, dupa ce se culca Razvan..ma gasesti lipita de Facebook. O ora, doua..cat rezist.Oricum nu ma culc pana nu imi culeg strugurii, sau ce o fi (acum merisoare,ca particip la concurs.:D)
Si bine, cand am putin timp liber, mai joc si Poker.Ma antrenez pentru serile noastre de sambata, unde a devenit sport national.
Tin sa mentionez ca am renuntat sa mai joc: Fishville, Fish World, Sorority,Yoville, Zoo World si cred ca inca vreo doua.Deci ma tratez.:D
Nu, nu fac numai asta toata ziua(nici chiar la munca nu imi ocupa tot timpul) dar recunosc,imi mananca multe resurse. O sa fac un top 5 si o sa ma limitez la el. Top 3?..mm..parca e prea putin.:)
Hai top 4,sa fie la mijloc..:D
Ma mai gandesc..pana atunci ma duc, acum ne trimitem niste pescarusi enormi, hidosi, dar cererile au inceput sa curga, nu pot sa-mi dezamagesc vecinii..:)

Niciun comentariu: