duminică, 25 aprilie 2010

Prima oara

Am emotii. E pentru prima oara cand fac asta. Am tot amanat, pentru ca vroiam sa fiu sigura ca sunt pregatita. Dar gata. Nu mai vreau sa astept. O fac azi. cred ca sunt pregatita, si te-am ales pe tine, pentru ca am incredere ca o sa ai grija de mine, sa nu ma doara. Mi-ai promis ca o sa fii bland, mi-ai zis ca daca ma doare ne oprim si ca vei face tot posibilul sa se termine repede.In cateva zile va fi totul doar o amintre, si sigur data viitoare nu imi va mai fi frica.
Hai, ce mai astepti, sa incepem! iti fac un semn discret cand simt ca nu mai pot,da?Gata. Sunt pregatita.Hai!Nuu!Stai. Nu stau bine, sa ma asez mai confortabil.Acum.Da. Poti sa incepi. Ah!E rece. Asa trebuie sa fie? Rece? Poate pana ma obisnuiesc. Da, uite ca e mai bine, nu mai mi se pare asa rau. Dar..ma doare!Ma doareee!Vreau sa te opresti!Cum abia am inceput?Pai daca ma doare?Mi-ai zis ca o sa ai rabdare cu mine, ti-am zis ca e prima oara. Mi-e frica, tii minte? Stiu ca la tine e ceva normal deja, dar eu...Hai,sa mai incercam o data!O sa fiu mai cuminte de data asta, promit!Uite, incerc sa ma gandesc la altceva...Ce o sa fac dupa...Probabil ca nimic. Cred ca o sa dorm putin, pentru ca o sa fiu epuizata..Poate chiar o sa...aaaau!Ma doare iar!Opreste-te!Te roog, opreste-te!Nu mai vreau!Daca stiam ca o sa fie asa....Hai, zi-mi ceva frumos, sa ma inveselesti...nu rade de mine...asa sunt eu,mai sensibila...nu exagerez...
Biine..hai..inca o data.Vreau sa mergem pana la capat, nu ne putem opri acum.Mai dureaza muult?Vreau acasa la mine, in patul meu!Aaau!
Gata?S-a terminat?A iesit?Ce bine!Stai, nu pleca!Unde te duci?vreau sa o mai vad o data!Vaaai..Ce mare si frumoasa e!Pot sa o pastrez eu?Pot?Nu iti scoti maseaua de minte in fiecare zi!

2 comentarii:

Dili spunea...

Femeie ma speriasi haha.... dar se pare ca suntem amandoua in trend zilele-astea.... iaca, especially for you and me: http://www.desenatori.ro/desen-1386414.htm

andreea spunea...

foaaarteee tare postu :))
m-am amuzat copios :D

ps: de fapt, banuiesc ca durerea e incredibila. eu nu m-am lasat convinsa sa o scot. deci inca nu cunosc durerea.
insa am asistat la "prima data" a unei colege. a fost horror :|