luni, 3 august 2009

Plec iar.

Nu prea mai am timp de scris pentru ca am inceput un serial( Gossip Girl) si il vad in forta, asa , ca in vremurile bune de Prison Break, atunci cand aveam mai multe episoade trase. Asta e la fel, la pachet, amandoua seriile, si de cate ori am timp liber vad cate 2-3 episoade. Sunt pasionala, ce pot sa spun..:))
In alta ordine de idei, sambata plecam in Milano, asa ca trebuie sa ma pregatesc un pic si pentru acolo, cu toate ca am inteles ca nu sunt foarte multe de facut. Foarte bine, nici noi nu stam foarte mult, asa ca...:).la fix..
Sunt foarte emotionata de plecare, vom fi doar noi doi, ceea ce nu s-a mai intamplat de ceva timp, si vrem sa mergem o zi si la Gardaland, al treilea parc de distractii din Europa ca marime. Nu am mai fost de muult intr-un parc de distractii, si sunt innebunita dupa genul asta de divertisment, deci mega nerabdatoare pentru zilele ce vor urma.
Sper sa mai scriu totusi zilele astea, sa va mai povestesc din Franta cat sunt amintirile calde, doar sa am timp si inspiratie.:)
Pana atunci, va las, ca ma asteapta Serena, si Dan, si Blair, si...;)

4 comentarii:

Diana spunea...

hahahaaaa....asa am patit si eu cu Prison Break si la fel si cu Gossip Girl(l-am terminat de ceva vreme :P )....ma uitam si la cate 5 episoade o data...sigur aveam mai mult timp ca tine ;)

si ce zici ramane Serena cu Dan?!?! :P...oricum dupa cum se termina ma astept sa mai faca si al treilea sezon :D

cat despre Prison Break, ai vazut si filmul? THE FINAL PRISON BREAK?!?! dak nu, fa repede rost de el ca merita ;)

dupa ce termini cu Gossip Girl tin sa-ti recomand un alt serial DEXTER...e super tare filmul...eu tocmai l-am descoperit cat am fost dusa in Anglia si nu ma mai pot opri :P

sa ai Vizionare placuta!!!! si distractie la Milano!!


ps. si mie imi plac de mor parcurile de distractie...deci fa-o si pt mine :P

ruxx spunea...

Gardalaaaaaand!!!!!!!!!!!!!!!!

SARILLA spunea...

@Diana- Hei, bine ai venit! Hai ca astept relatari din Anglia, ca taare imi doresc si eu acolo...Sper ca la anul, ca anul asta...:))
Ooff..mi-as dori sa ramana impreuna, ca se potrivesc, dar oricum tu stii mai multe decat mine,nu? Eu acum sunt la sezonul 2, ep. 13, cam asa ceva..bag mare dupa ce scriu pe blog.:)
Da, normal ca am vazut si ultima parte, ce-ai?:)) Ador serialul si actorii...:) Mai ales pe Michael(blushing:D)...
Am auzit si de Dexter, asa ca sigur el e urmatorul..:)Mersi.
Cat despre Milano, DE ABIA ASTEPT!!! O sa ma gandesc la tine prin Gardaland, promit..si aduc si poze..:)
@Ruxx- DAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!:))

Diana spunea...

urmeaza relatarile.promit ;)

si eu ador serialul(PB)si actorii...si si, evident, pe Michael ;)...intrebam numa' de film ca eu l-am descoperit din greseala...si de aia :P

bun...astept cat mai multe poze..mersi :*