joi, 30 iulie 2009

Aniversare Razvan





Slide(si poze, evident) realizate de finu'. :)

7 comentarii:

Finutzu :D spunea...

Fata, ce-a iesit asa alungit, in puii mei :D ? Vezi ca dvd e facut pt formatul 16:9, ca toata lumea are elsidi acum, wide.
Incearca cnd il sui pe site, poate merge sa-i schimbi formatu in 4:3, sa se vada normal.
La naiba !

SARILLA spunea...

Elodiule, n-am inteles nimic...Dar probabil ca zici tu ceva acolo,asa ca o sa il pun pe D sa se uite pe comentariul tau, sa ma descurce.;)

Dili spunea...

Vai de capul meu, mi-au dat lacrimile mai omule ce-mi faci.... Ce frumos e sa vezi copii fericiti, parinti frumosi, e chiar cu totul alta lume!!! Felicitari finului, esteee...!
Sa fie iubit si sanatos Razvanel, e simpatic rau, si ma repet dar seamana asa bine cu tineeee!
Va pup pe toti!!!!!!

andreea spunea...

dmneeeeeeeeeee :x

e un scuuuuumppppppp >:D<
sa-ti traiascaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

SARILLA spunea...

Multumim, multumim mult.
Dili, si tie la fel, sa iti traiasca ingerasii, iar Andreea...tu mai ai de asteptat, sper...:))) Take your time! :) One day...

Diana spunea...

O minune de prunc :P e un dulce!!! Sa va traiasca!!! ;)

xxx

SARILLA spunea...

Multumesc! Saru-mana!