miercuri, 26 august 2009

Bad, bad reader!

Eu cred ca sunt cea mai proasta cititoare de carti ever.Si cand spun proasta, nu ma refer la stupid, ci la bad.Asta ca sa stabilim de la inceput.:)
Imi place la nebunie sa citesc, si fac asta de cand eram mica si urla taica-meu la mine ca citeam sub plapuma cu lanterna.El urla pentru ca se impartisera deja pijamalele, nu ca ar avea ceva impotriva instruirii mele.;)Dar eu nu il ascultam si bagam tare, ca am meteahna asta: daca incep un lucru imi place sa il si termin a.s.a.p.(si asta se refera DOAR la lucrurile ce imi fac placere, nu la orice, ca prea as fi super tare dupa). Revenind:am tot citit eu asa, in majoritatea lor covarsitoare romane siropoase(Sandra Brown era mega tare pe vremea mea) plus alte cateva mai de Doamne-ajuta, insa acum, de cand cu blogul si cu maturitatea mea emotionala care vine-vine-vine, calca totul in picioare mi-am dat seama ca totul a fost in van. Pentru ca:
1. Toate cartile tampitzele pe care le-am citit m-au facut sa cred in zane, feti frumosi si cavaleri ce vin pe un cal alb si te iubesc petinenumaipetine si astfel veti trai fericiti pana la adanci batraneti.Nu, nu am citit numai basme, dar am mentionat ca multe din carti au fost tampenii romantico-siropoase(chick-lit-ul de azi) care, impreuna cu filmele de mare angajament vizionate, mi-au distrus psihicul.Biine, nu distrus,na, influentat.Mi-au marit asteptarile.Acum, nu zic-au fost si unele mai realiste, dar, pentru ca veneau dupa alea diabetice, le-am incadrat la cazuri singulare.:)
2. Nu m-au ajutat deloc sa imi imbogatesc vocabularul, sa am si eu un stil de Doamne-ajuta cand scriu. In loc sa vorbesc cu neologisme, cu alea-alea, eu zici ca am citit doar romane erotice scrise de puscariasi.Citesc niste bloguri(muulte) care ma cutremura.Mi se pare ca ar merita premiul Pulitzer. Sunt atatia oameni cu talent..si vocabular.Ca asa, de niste subiecte,as putea sa zic si eu, dar e altfel cand te ajuta si vocabularul.:D
Asa ca mi-am propus fie sa o las moale cu aspiratiile de tanar talent(nici tanara nu mai sunt,asa ca fraza cade din start) fie sa bag carbuni la citit carti serioase.:) Eh..glumesc acum, citesc carti serioase de cativa ani, doar ca nu se lipesc de mine.Le citesc si apoi uit si despre ce a fost vorba, d-apoi sa mai citez.:)(bine ca stiu pe de rost versurile la cateva catralioane de melodii :(( )
Va las acum, ma asteapta inca vreo 500 de pagini dintr-o super carte pe care am inceput-o aseara.

A! Marfa...am cautat acum sa inchei cu un proverb despre carti, ca nici asta nu ma duce capul la ora asta sa zic singura, si ce am gasit? :D
Carte este ca o oglinda:daca se priveste in ea un magar, nu are cum sa vada imaginea unui apostol...
I rest my case...
I-haa!I-haa!

4 comentarii:

Dili spunea...

Fata draga, nu fii modesta, eu n-am pus mana pe o carte de cand eram insarcinata cu primul copil (daaaaaaaaaa) si nici pe aia nu mai stiu cum o chema. Asa ca toata lauda, toata stima, io ma duc sa schimb pampersu; :-((((((((((((
Sa stii ca m-am uitat la carticica ta de sase sute d epagini si mi se pare foarte, foarte interesanta.. mereu m-am intrebat cum e cu victimele anomaliilor genetice... succes!

ruxx spunea...

Eu inca sunt la cartile cu dulcegarii, cu fat frumos...fiul iepei:)))

nnonny spunea...

Mie una imi place enorm sa citesc, insa marele meu pacat este ca inca ma atrag siroposeniile :">. Bafta cu cartea inceputa, poate dupa ce o termini, scrii un post despre subiectul pe care il abordeaza si felul in care o face ;).

SARILLA spunea...

@Dili- Da, este foarte interesanta, si foarte bine scrisa..Si nu cred doar eu asta, ci si cei care i-au dat in 2003 premiul Pulitzer.:)
@Ruxx- Ai grija, ca sunt periculoase..:)On the other hand, u already have your prince on the white horse, so...:)
@nnonny-:))Inseamna ca e o chestie generala..:)
Da, e o carte interesanta, mai am jumatate si o termin.:)O sa scriu, daca nu uit..:))