duminică, 23 august 2009

Jos haivaivu'!

Eu am o problema cu hi5. Mare. Nu ii vad sensul. Mi se pare ca aduna laolalta toata cocalarimea si pitziponcimea din univers si ii ajuta sa se cunoaste.. Vreau sa mentionez de la inceput doua lucruri: 1. nu ma refer la oamenii care isi pun cateva poze si il vad ca pe o baza de date, so to speak, de unde isi pot aborda prieteni mai vechi, si 2. am si eu cont pe hi5. Bine, facut din razbunare, dar nu conteaza. Si pentru contul asta m-am cacait 5 ore sa pun doua poze cat mai normale, cat sa ma recunoasca fostii colegi sau eventualele cunostinte daca vor sa (re)luam legatura. Numai ca nu mi-am pus poza tip pasaport, asa de teama mi-a fost sa nu par penibila.
Pentru ca pe hi5 numai eu, care accesez din An in Paste, am avut ocazia sa aflu viata completa a doua persoane cu care nu am mai tinut legatura de foarte mult timp. Una e o fosta prietena, care s-a mutat in capitala, si de care nu mai stiam nimic de cand am terminat facultatea, adica de 7 ani. Ei bine, am aflat, cu precizie elvetiana, cronologic, ce a facut incepand cu a doua zi de cand nu ne-am mai vazut si pana acum 5 minute. Am vazut poze cu fosti prieteni, cu actualul sot, de la nunta, de la ecografie, de la spital, cu copilul, de la botez, mot,etc...Stiu cand a fost la munte, unde si chiar de ce. Stiu ziua in care a fost suparata, ziua in care a fost in parc si ziua in care s-a tuns. Daca, presupunand prin absurd, m-as intalni cu ea pe strada, intrebarea "Ce ai mai facut?" nu si-ar avea niciun rost, poate doar s-o completez in caz ca nu isi mai aminteste exact ce si cum.
A doua persoana, la al carei profil m-am uitat chiar in seara asta, este un fost coleg de generala, ulterior liceu. Despre el am aflat ca s-a mutat in California, ca a calatorit peste tot in lume, chiar si unele lucruri mai putin..legale despre care nu are rost sa pomenesc.Am vazut poze cu el la Hollywood,in Los Angeles, in Vegas, poze cu el jucand tenis, pupand o fata sau band apa.
Stiu regula "nu-ti place, nu te uiti" si nu e problema ca nu imi place, ca nu e ceva agresiv, insa nu ii vad rostul.In primul rand, nu e ca messengerul(de care,personal,sunt dependenta), sa poti sa porti o discutie libera daca e online persoana respectiva. Nu iti ofera o fereastra de chat, si mi-a luat ceva sa imi dau seama chiar ca se poate comunica, pentru ca multa vreme am crezut ca este exclusiv pentru a epata.Apoi, faptul ca iti incarci 569 de poze sau dai accept la 987 de necunoscuti sa ai lista de prieteni bogata e...peste puterile mele de intelegere.
A!Nu mai zic ce am vazut azi..mi s-a facut rusine(mie!! care numai pudibonda nu sunt)...credeam ca exista vreo politie a site-ului care sa interzica nuditatea, dar..ntzzz..n-ai sa vezi!
Acum ma chinui (pentru ca abia am aflat ca se poate) sa fac in asa fel incat sa imi vada profilul doar prietenii. Habar n-am de unde pot face asta, dar..ambitie am!:)
Bottom line is: nu inteleg de ce ar vrea cineva sa imi cunoasca toata viata fara sa ma cunoasca pe mine!

Astept,desigur,raspunsurile voastre pe adresa redactiei.;)

Pana atunci: Cocalari din toate colturile, uniti-va! Hi5, acest puternic superglue mondial, va asteapta!

14 comentarii:

nnonny spunea...

te pot ajuta cu setarile contului hi5 ;). Cand eram mai mica am avut si eu un cont "consistent", acum am unul "subtil" ce contine doar fotografii facute naturii...asa, sa incant privirile celor ca mine (visatori).

SARILLA spunea...

:)) Mersi.As vrea,asa cum am zis, sa il fac privat, sa imi poata vedea contul doar cei din grupul meu de prieteni.:)
Cum fac?

miki spunea...

:))) gandesti prea mult. are sens cand nu ai altceva de facut. sau cand, cum bine ai spus, vrei sa epatezi. oricum, nu ma intreba pe mine, desi sunt exact omul pe care trebuie sa il intrebi, pentru ca am cateva zeci de poze acolo, dar nu stiu sa iti spun de ce. singurul argument in apararea mea e ca am facut contul demult si ca nu l-am mai verificat tot demult. si probabil ca sunt exhibitionista. sau ceva :))

SARILLA spunea...

:)))) Hai ca pe tine te iert atunci..:)))..exhibitionisto!:D Sa vezi acum ce poze pe contu' tau..ca ai mai multe de aratat!:)

nnonny spunea...

pai...sa vedem...pe pagina personala de hi5, sus in dreapta, apar niste "butoane": Log out| Cont| Confidentialitate| Ajutor| Anunturi. Dai click pe "Confidentialitate" si iti apar o serie de optiuni. Iti ramane doar sa citesti cu atentie fiecare optiune, sa alegi ceea ce-ti convine mai mult si sa dai neaparat "salvare". Daca nu reusesti, (nu sunt un indrumator excelent), lasa-mi un comment pe blog si iti trimit ID-ul meu... BAFTA! ;)

SARILLA spunea...

Patria iti este recunoscatoare!Tre' sa reusesc..ma duc chiar acum sa rezolv..:) 10x(asta e pentru articolul tau cu k, shi, moolt,etc :D)

SARILLA spunea...

Gata!!!! Iti foarte multumesc..mama, dar cate erau pe acolo..curatenie am facut..:))

nnonny spunea...

Ma bucur ca ai reusit :), sincer!

Dili spunea...

Eu ma bucur ca exista haicinciu si ar trebui sa fii si tu fericita, stii de ce? pai nu trebuie sa ne docomentam noi ca tinere si frumoase mame despre cum arata adolescentza zilelor noastre? Cu ajutorul minunatului hai-asta am putut asista la discutii intre nepotu-meu din Arad, care la 14 ani are prietene super versate care se expun intr-un mod necoilaresc pe udne apuca si care povestesc lumii despre escapadele lor in diverse orase/tari invecinate si pretine si alte cele. Evident ca astfel aflu si de evolutia lui amoroasa, si sunt curioasa daca parintii lui chiar stiu. Daca nu, am multi asi in maneca.
In rest, contul meu de pe haifaiv a suferit reduceri derastice in galeria foot acum cateva luni cand, cu ochii bulbucati, am redescoperit pozele mele sexoase din vremea cand eram fata... si comentariile unor fosti amici care ma considerau fata serioasa. In speranta ca am putut salva aparentele macar in al o mielea ceas, va salut cu respect si va felicit pentru succesul operatiunii "(re)purificarea"!

Dili spunea...

* necopilaresc... am vrut sa spun acolo....ptiuuuu!

Dili spunea...

Mai, te implor, scuza-ma pt greseli, tocmai m-am sculat si am prins 5 min la calculator pana se trezeste oastea lu' peste! Am scuze, sunt somnoroasaaaa!

SARILLA spunea...

:))) Mai Dili-detectivo ce esti tu..deci din astea-mi esti..:D
Pai cat despre pozele alea sexoase..lasa-le mai,acolo..iti creste popularitatea..:D
*Lasa ca se iarta greselile..eu am avut o noapte grea, nu stiu ce a avut Razvan, m-a tinut in picioare..dar..ne revenim noi..:)

Diana spunea...

eu ii zic servuscinci =))

nici mie nu-mi place..desi am cont...dar acuma de cand am mai crescut si eu.. :P....il tin doar pt ca am niste vechi prieteni..dupa caum ziceai si tu ;)

SARILLA spunea...

Pai asa am si eu, dar acum m-am smecherit si nu ma vad decat prietenii..:)