joi, 20 august 2009

Oooff...viata, viata...

Cat zic eu ca sunt pregatita sa infrunt 30-ul, dar uite ca ma mai loveste cate una, de raman lata...Ieri eram pe strada la socrella, il luam pe Razvan, si o pustoaica de vreo 16 ani trece pe langa mine si imi zice "saru-mana"...(regret din sufletul meu de femeie batrana ca nu am emoticoane sa il pun pe ala de soc si groaza, ca umpleam ecranul)..M-am uitat in stanga, dreapta, fata, spate, nu mai era nimeni pe langa mine. Am vrut, cu lacrimi in ochi, sa alerg dupa ea, sa o intreb de ce mi-a zis asa, poate am gresit vreodata si nu ma suporta neam, poate e la ea problema si ar fi trebuit sa detina dioptrii, poate nu ii placea outfit-ul meu, era demodat...poate..poate..un milion de motive pe care eu le-as fi gasit imediat..dar m-am temut sa nu ajung la ea si sa o trag de par..usor-usor...cu cata putere mai am si eu la venerabila varsta...
Asa ca am urcat in masina, plangand incetisor :D(de fapt, schimonosindu-ma incetisor), si Razvan, care manca niste cozonac, m-a intrebat:
- Ce ai,mami, de ce plangi?
-Pai sunt batrana,mami, sunt batrana...
-Ia niste cozonac, sa-ti treaca ca esti batrana...


Si cica sa mai fii vesel pe blog...


Mananc si plang.Mananc.



;)

10 comentarii:

Dili spunea...

bai mor de ras, ce-ai femeie, nu stii ca astia tinereii sunt niste nesimtitori, pai ei la 19 ani se considera expoerimentati, la 10 au prieten, la 15 fac zegz, la 17 au 3 tari vizitate, la 18 au zuper-masina, pai la 20 sunt deja plictisiti de viata... uffff... pune si de la mine emoticonu; ala cu tipa care se da cu capu; de pereti, ca mie-mi zic sarumana de ceva ani :-(((((((((( Declaratie de razboi nu lacrimmi vreau sa vaz!!!!!!!!!!

PS: Dragul de Razvan!! Stii babutele din povesti de-aia le dadeau oricui cozonac si vin !!!!

PPS: Auzi, mi-am intrebat fata acum daca sunt batrana, vroiam sa te inveselesc, da' cica "DOAR CA VARSTA, CA MARIME NU!!!!!!!!!"
HELPPPPPPPPPPPPPPP!

SARILLA spunea...

Mda..e corect ce ai scris tu acolo..cu varsta..cam asa e..:)
:))) Tare faza cu fii-ta...fata e incercat sa fie delicata..cum a putut si ea..:D

miki spunea...

:))))) cred ca asa spun ei oricui nu e de seama cu ei. te consoleaza cu ceva?

si cannd te gandesti ca erau vremuri cand femeile tanjeau sa li se spuna asa.. nerecunoscatoareo care esti!!

SARILLA spunea...

:) Mai..vremurile alea au fost la mine, cand eram de varsta ei.:D Atunci, si numai atunci, mi-am dorit sa par mai mare... since then...ntzzz...cam never...

Prometeu spunea...

pai dar..:-?
nu stiu..nu trebuie sa o iei asa de personal..si eu vorbesc cu dumneavoastra si cu buna ziua..cu cei mai mari..sarumana nu prea folosesc..desi ba da..nu e nici o chestie de varsta,de felul cum arati..e doar ca asa ne-am obisnuit:D

SARILLA spunea...

Oooff...tineret,mandria tarii!:D Dar nu intelegi..eu sunt...eu!Sunt mica inca, acolo, in interior..chiar daca anii astia nemilosi tot incearca sa ma contrazica...
I mean,I'm cool,man, don't "saru-mana" me...:D

Diana spunea...

hahahahaaaa !!!!!

eu sunt cam intaziata cu comenturile cum am fost plecata...de aceea recuperz acuma...

ei lasa pushtimea..ce stiu ei...important e ca tu sa te simti tanara ;)nu?

'saru-mana tanti' :P:P:P:P

SARILLA spunea...

:)) Buna sa-ti fie inima, fiica mea....:D

Diana spunea...

hihiiiiii...las ca asa spui tu acuma...da numa eu stiu cat am sughitat :P:P:P

SARILLA spunea...

:))))