joi, 2 iulie 2009

Turist de Constanta

Pentru ca stam in Constanta, si pentru ca noi suntem de obicei ultimii care merg la plaja, care se plimba cu telegondola sau care se bucura de orice alta distractie locala, nici noi nu faceam abstractie de obicei.Pana vara asta, cand hani a fost(si este inca:D ) mai liber si am decis sa bifam toate atractiile locale.TOATE. Ieri am reusit sa terminam tot.Cred.:) Hai sa va enumar deci ce puteti face in Constantica.
Multe.Sincer.Chiar ofera multe. Poti merge in noul si imbunatatitul Sat de Vacanta, unde au scos nonagenarul montagne russe si au pus un Dizzy Mouse. Cam scump, daca ma intrebati pe mine, 10 lei vreo 2 minute, dar..distractia costa. Incet, incet ,Satul de Vacanta incepe sa arate ca un mini parculet de distractii normal. Pentru ca,pe langa Dizzy Mouse, avem, de ceva timp, si ciocane ( :) ) centrifuga, taur mecanic, balerina cea antica, tot felul de trenulete pentru copii, caracatita, masinute care se ciocnesc si alte cateva.Binisor.A! Si carusel.Ador caruselul.:) Asta plus bowling center-ul de langa, un restaurant in locul in care candva era un cazino, trenuletul care duce la mall si tot felul de gherete cu amintiri, dulciuri si suveniruri. Deci o zi intreaga probabil ca ai ce sa faci. Te si costa pe masura,ce-i drept, nu costa nimic, nici alea de copii, sub 5 lei,dar..nu te plictisesti.
Buun..mai departe.Te poti plimba cu perla litoralului romanesc :)))..telegondola mazaresciana. Asta nu mai stiu cat costa, noi cand am fost era 8 lei un drum, 15 lei dus intors, dar era extra sezon.Cred ca s-a facut 10 lei drumul,mai mult nu.Insa din punctul meu de vedere isi merita banii.Dureaza vreo 15 minute(cred) si ai o priveliste foarte frumoasa asupra litoralului si lacului. Razvan e mare fan si ar vrea sa mergem de fiecare data, cu fiecare culoare de telegondola. Ruta e Cazino-Parc(Sat Vacanta) sau invers,evident. Gata!Ma opresc aici, ca nu sunt platita pentru asta.:) Mergem mai departe.
Aqua Magic( aka Apa Magic,asa ii zice Razvan). Cu asta am incheiat noi ieri plimbarile.Eu merg in fiecare an, imi place la nebunie, si e mai misto ca alte parcuri acvatice chiar si din afara.(vezi ala din Salonic unde e praf in ochi). Acum, in extra sezon, am dat 40 de lei pe bilet, insa zilele astea se face 60.Copiii pana-n 1,5 m au jumatate de pret, iar pana in 3 ani gratuit. Ce mi-a placut a fost ca au adaugat chestii noi, cum ar fi o palnie in care te dai cu colacul, in doi(pe mine m-a certat ala ca eram singura, dar baietii erau jos si se uitau la mine :) ), si au mai pus si niste chestii pentru copilasi. Am stat vreo 2-3 ore si am plecat, nu e foarte distractiv pentru mine sa nu ma dau in alea, si singura mi-era urat(I missed my sis), dar asta e..Razvan s-a distrat.Poate mai mergem o data fara el, la sfarsit de sezon, ca in plin sezon e crima si pedeapsa.Stai cate 10 minute la coada la tobogane.(si poate vii si tu, Kaze :D )
Mergem mai departe.Alaltaieri am fost cu autobuzul ala etajat. Suuper! Am stat sus, exact in fata, a fost foarte placut, nu ne venea sa credem ca am fost pentru prima data in 2 ani de cand a aparut la noi.L-am luat de la gara si ne-a dus toocmai pana la capat, la Enigma(la intrarea in Navodari). Am stat pe acolo vreo jumatate de ora si ne-am intors cu urmatorul la gara. Si costa doar 3 lei biletul-un drum.Razvan iar nu a platit, asa ca ne-am scos.:)) Tragem tare pana nu face 3 ani, ca dupa intra pe portie.:D Va recomand din suflet plimbarea cu autobuzul, e o alta perspectiva, de sus.:)
Am mai fost la Delfinariu..destul de trist,,mai e doar un delfin, istet, de altfel,pe numele lui Marc, insa eu imi amintesc Delfinariul cu doi delfini si doi lei de mare,plin de viata si bucurie.Acum e trist,murdar si..gol..Nu mai stiu cat am dat pe bilet,putin,oricum,insa..chiar si-asa..nu se prea merita.Reprezentatia dureaza 15 minute,ca nu au ce sa faca mai mult cu bietul delfinas,si-asa mi se pare prea exploatat. Tot in parc,acolo,insa,sunt Micro Rezervatia(vreo 3 lei biletul..sau 4?habar n-am) pentru care, din nou, am numai cuvinte de lauda. Au facut multe imbunatatiri, foarte, foarte frumos. Au pus si locuri de joaca pentru copii, iti poti plimba copilul(sau prietena anorexica) pe ponei(5 lei-drumul), au largit spatiul de plimbare, au facut alei, e superb.Mergeti, daca aveti ocazia.Nu o sa va para rau. Si tot acolo, inainte de Micro Rezervatie, e o expozitie de pasari exotice. Ooofff..stati..breaking news..am intrat acum pe site-ul delfinariului sa vad cum ii zice la expozitia asta de pasari, ca mi se parea aiurea expozitie(dar chiar asa ii zice) si am citit ca Marc a murit.Imi pare rau.Asa ca uitati de faza cu delfinariul deocamdata, nu mai sunt spectacole.:( Despre toate astea si Planetariu(aici nu am mai fost de muult) dar si despre Acvariu, unde e la fel, foarte frumos, cititi chiar pe site.
Off..acum imi pare rau de delfin, mi-a cam pierit cheful de ghid-uit.Mai am insa cateva lucruri despre care vreau sa va spun, chiar daca am scris mega extra mult azi.Unul este Insula Ovidiu.
Nici aici nu mai fusesem de multi ani, si am fost placut surprinsa de cate schimbari au avut loc.In bine.:) Poti ajunge acolo cu vaporasul sau cu salupa, in ambele cazuri costa 20 de lei de persoana.Acolo te poti si caza, au niste bungalow-uri frumoase care am inteles ca sunt 150 lei/noapte/ bucata.:D Noi am mancat ceva, am stat si ne-am relaxat, apoi ne-am intors. Chiar daca e mica, insula e foarte curata si frumoasa, au un mini parculet pentru copii, o micro(miicro) rezervatie si mult peste de consumat.:) Daca esti inspirat si iti iei si costumul de baie, poti face si plaja, asa ca iti poti petrece lejer o zi din concediu departe de aglomeratia din Mamaia.
Ultimul dar nu cel din urma, circul despre care v-am mai povestit.Va sta toata vara aici, asa ca aveti timp sa ii faceti o vizita nocturna.:)
Gata! Nu stiu daca mai e ceva, ma mai gandesc si revin, daca e cazul. In concluzie, Constanta e frumoasa vara, si, daca ai timp si ceva bani, te poti distra pe cinste.



P.S.:)) Nu am amintit de Banbu, Tan-tan, Office si alte alea, ca noi nu suntem cu cluburile, dar ieczista si dintr-astea, sa stiti..doar ca nu pot da eu amanunte.In schimb, stiu un loc pe plaja de facut gratarul noapteaa..nebunie.:)))

7 comentarii:

ruxx spunea...

te rog sa-mi spui de locul de pe plaja :))

SARILLA spunea...

:))) lasa ca tie poate ti-l mai arat.;)

miki spunea...

eu protestez. ca nu se poate ca bucurestiul sa nu ofere oportunitatea de mers la ciocane :D ca mie imi place in ciocane :D

ok. reformulez.
vreau si eu parc de distractii cu jucarele moderneee!!!

SARILLA spunea...

:)) Tu las-o mai moale cu ciocanele un timp, ca uite unde te-au adus..:)))) Odihna acum..:D
Plus ca sigur voi aveti ceva mai misto decat noi.Chiar, ce parc de distractii aveti?Nu am fost niciodata in Bucuresti...

miki spunea...

cum sa nu fi fost nicioada in bucuresti???????? pai pana la aeroport si tot ai fost!

nu avem dom'le, nu avem. daca iti spun! se mai organizeaza parcuri de dstractii cu diverse ocazii, dar unul stabil nu avem. aiurea...

SARILLA spunea...

:)))) Nu in Bucuresti nu am fost,mai..:)))) In vreun parc de distractii DIN Bucuresti..:)))
Cum sa nu merg in Bucuresti?:)))))

miki spunea...

a, phiuh
pai n-ai fost ca nu avem. simplu.