luni, 13 iulie 2009

La multi ani, mami!

Azi e ziua ta, mami.Faci 3 ani. 3 ani, iti dai seama ce mare te-ai facut? Cand tu o sa citesti asta o sa fii, desigur, si mai mare, asa ca varsta asta nu o sa ti se para fantastica, dar pe mine, poate de unde e si o cifra magica, ma umple de bucurie.
M-am hotarat sa iti scriu randurile astea azi, de ziua ta, sa iti spun si aici ce mult insemni pentru mine (daca ceea ce iti zic in fiecare zi nu te lamureste pe deplin :) ), insa mi-am dat seama ca...nu stiu ce sa iti mai scriu. Incerc sa ma exprim in vreun fel, sa ma fac inteleasa asupra sentimentelor mele, si imi dau seama ca vocabularul mi-e sarac. Nu s-au inventat cuvinte sa exprime dragostea mea pentru tine, si nu din lipsa de imaginatie, ci pentru ca nu poate fi exprimata...in cuvinte. Si probabil ca nici in fapte. Stiu doar ca atunci cand te privesc sau cand ma gandesc la tine mi se umple sufletul,mami, de dragoste, de implinire, de mandrie. Te iubesc asa cum nu o sa iti pot spune niciodata, ma implinesti cat toate bucuriile vietii la un loc inzecite, si sunt cea mai mandra mamica din lume, pentru ca tu esti puiul meu. Tu esti, asa cum iti spun zilnic, viata mea, lumina mea, comoara mea de aur. Ai intrecut orice asteptare a mea si a lui tati, si nu trece zi sa nu ne miram de tine,mami, cat de frumos, destept si dulce esti.
Nu am ce sa iti doresc mai mult decat sa fii sanatos, iubitul meu drag, sa ai parte de multa, multa sanatate, ca nu e nimic mai important pe lumea asta. Si noi sa ne putem bucura de tine, dragostea mea, sa ne umpli in continuare vietile asa cum faci de 3 ani incontinuu.
Prin tine imi dau seama cat de norocoasa sunt, eu, care nu am castigat in viata mea nimic, si care credeam, pana intr-o frumoasa zi de 13, ca sunt ghinionista. Nu stiam pe atunci, iubirea mea, ca norocul nu sta in bani sau obiecte materiale. Norocul sta in bucuria de a fi iubit(a) de cel mai minunat sufletel de pe pamant. Si eu am norocul asta, puiul meu. Multumita tie.:)
Asa ca iti multumesc, dragostea mea, pentru ca ai aparut in viata noastra, si pentru ca ne luminezi fiecare zi.
La multi ani, mami!

5 comentarii:

georgi spunea...

Din titlu se poate intelege ca e ziua mamei tale:))Dar nu e,asa ca La Multi Ani,Razvan! Multe bucurii si cat mai multe dorinte indeplinite! Te pupa tushica:)

SARILLA spunea...

:)))))) Tare asta..nu mi-a trecut prin cap, dat fiind ca mama mea nu e mami deloc.:D
Dar multumim, tushica.:)

ruxx spunea...

La multi ani!!!! nu stiai draga mama de pui cum sa faci lumea sa planga? il pup pe micutz.

Dili spunea...

LA MULTI ANI PUIUT DE 3 ANISORI!
Sa fii sanatos si iubit, asta e ce doresc mereu si copiilor mei.... MAMI, tu m-ai topit cu postul asta, numai o mami stie ce simti intr-o zi de 13 (ha, si eu am un 13 in casa) in care tot norocul si binecuvantarea din lume se transforma intr-un zambet al puiului tau...
Sa va distrati bine si sa traiti din plin fiecare clipa ca niste copii fara griji! La muuulti anisori!!!

SARILLA spunea...

@RUXX- :)) credeam ca esti sensbila doar pana in granitele tarii, dar vad ca te atinge si peste.:))
@Dili- Multumim frumos, si voua la fel, sa aveti parte de tot ce e mai bun!