miercuri, 8 iulie 2009

Michael Jackson

Mai, eu fan Michael nu am fost niciodata. Am avut o prietena foarte buna care era innebunita, la fel mai multe persoane din jurul meu, dar pe mine genul lui de muzica nu m-a atins. In vremea aia, eu eram cu Metallica, Guns'n'Roses si, de ce sa nu recunosc, Sepultura. :D
Si chiar si cand am auzit ca a murit, nu pot sa spun ca mi-a trezit cine stie ce reactii lacrimogene...nu mi-a venit sa cred(inca nu imi vine), si mi-a parut foarte rau asa, ca am pierdut un reper in muzica, dans, si spectacol in general, dar m-am gandit ca ..ei bine...lumea merge mai departe.
Insa incepand cu aseara cred ca ..hai sa nu exagerez sa zic ca sunt fan Michael..dar sa zicem doar ca privesc totul dintr-o perspectiva noua si imbunatatita. Si cred ca multi sunt in situatia mea.
Aseara m-am uitat pe Pro Tv, la spectacol. Mi s-a parut extraordinar, impresionant si unic. Pacat ca s-a intamplat asa de tarziu..pacat ca Michael a murit asa cum a trait toata viata...singur...
Eu, dupa cate am aflat despre el zilele astea, am asa un sentiment de..compasiune..si parca mi se pune un nod in gat cand ma gandesc la situatia asta ciudata: era adorat, idolatrizat de mii, poate milioane de oameni din intreaga lume, si el...ERA SINGUR! Nu zic, era ciudatel, dar ce geniu nu e?Sau nu a fost? Cat de usor sa iti fie sa traiesti intr-o lume in care ti se cere totul?Toti asteapta de la tine sa detii si sa oferi adevarul absolut, si din momentul in care ai devenit vedeta ai renuntat, practic, la viata ta. Nu mai ai intimitate, nu mai poti sa fii tu, asa cum te stii tu.Trebuie sa fii tu,asa cum vor Ei.
Iar el era doar un copil speriat, traumatizat, care vroia prieteni cu care sa se joace, si dadea peste oameni mari care vroiau sa il stoarca de bani.
In fine, nu are rost sa insist prea mult pe subiectul asta, pentru ca oricum cred ca s-a scris/ vorbit/citit/etc mai mult despre asta decat despre orice altceva, insa vroiam sa imi exprim si eu tristetea ca nu l-am cunoscut si apreciat mai mult pe EL, omul si starul Michael Jackson.



PS. Cred ca ii scriu o scrisoare lui Tudor, sa ii zic ce mult il apreciez.:D.

2 comentarii:

andreea spunea...

si mie mi s-a intamplat la fel... probabil ca daca presa si televiziunea ar fi vorbit mai mult de el, de muzica lui.. ar fi difuzat mai mult clipurile lui ar fi fost altfel ... dar cum pe ei ii interesa doar daca Michael este pedofil sau daca s-a operat...

e trist ca s-a intamplat asa.

ft tare finalul :))

SARILLA spunea...

Da, cu siguranta asa ar fi fost..:)
Bine ai revenit din practica!:)


..pai...pt mine, Tudor e Michael de Romania..:D(poti sa ii transmiti ;) )