sâmbătă, 18 iulie 2009

Plec.

Gata. A venit si ziua asta.Adica asta de dinaintea lu' AIA. Adica maine. Cand plec.Plecam. Pe Coasta de Azur.Am citit atatea lucruri frumoase despre locurile astea, incat ma duc exact ca la pomul laudat. In fine. Mai am si emotii ca zburam cu Blue Air si nu stiu de ce, am eu ceva cu astia.
In orice caz, maine seara suntem in Nisa. Poimaine St. Tropez, Cannes si Juan les Pins, marti Monaco si Monte Carlo, iar miercuri si joi Nisa. Sper sa fie bine, programul e gata, pus la punct, GPS-ul "activat" pe Franta, masina ne asteapta acolo si...nu mi-am facut bagajele. Nu...practic, doar teoretic. In gand.:) In schimb, am calcat o gramada de camasi(nu, nu ale mele..)si m-am hotarat sa imi iau multe rochite. Si sandale. Si accesorii. La posete inca nu m-am gandit. Cred ca se rezolva si asta, totusi.
Chiar ma gandeam azi ca inainte, cand plecam undeva, imi faceam bagajele cu 2 saptamani inainte, cu o saptamana inainte frematam de emotie iar in noaptea de dinainte nu puteam dormi. De unde trag niste concluzii:
1. Aveam mult mai multe haine de imi permiteam sa imi fac bagajul cu atata amar de vreme inainte.Acum am doua hainute pe care le port pana in ultima zi, le spal noaptea si apoi le pun in bagaj.:D
2. Nu prea ieseam des, saracuta de mine, sau aveam prea putine bucurii in viata.De atunci.:) De ma bucuram asa. Sau poate ca mi-e mai greu acum sa fiu asa entuziasta pentru ca ma despart iar de Razvan. Nu stiu. Oricum, imi e tare greu, de fiecare data, sa plec fara el. No more details, ca mai am treaba in seara asta, si nu vreau sa ma deprim prematur. Am la dispozitie jumatatea zilei de maine, pana plecam.;)
Mda. Asa ca va las.Revin cu poze.Frumoase, sper. Daca imi ies mai nasoale ca alea de pe net, va dau doar vreun link.:D Ca sunt poze cu Coasta de Azur, garla.
Gata. Ne auzim de vineri incolo. Bahtalo!

3 comentarii:

Dili spunea...

WOW DISTRACTIE MINUNATA VA DORESC, VREME BUNA SI PLIMBARI LUNGI!!! Ce destinatii dragute aveti, sa aduceti multe poze!

miki spunea...

nununu!! nu e pomul laudat!!! pe cuvant de turist impresionat pana in styrafunduri. te astept cu confirmarea acestor spuse :)

have fun!!!

SARILLA spunea...

@Dili-Saru-mana.Am adus poze, ma pregatesc pentru tura a doua.:)
@Miki- Confirm, confirm. Sunt niste peisaje superbe.Pe masura preturilor.:D