vineri, 5 iunie 2009

Poftiti in vagoane!

A trecut ceva timp de cand nu am mai scris, dar am avut multa si variata treaba: au dat traducerile in mine ca gripa porcina in mexicani, am avut(si avem inca) mult de lucru la Age of Empires in retea(o cam fur si trebuie sa ma perfectionez) si tot asa...nu am mai dat pe blog de mult.
Si ale naibii zilele astea trec asa repede...de nici nu vine luni bine ca e duminica deja.
In fine..am avut niste zile pline, cu plimbari in fiecare zi, costisitoare, ce-i drept, ca Razvan nu stie(sau nu-i pasa) cat costa, el vrea cu trenuri.Nu conteaza unde,cand, cum..vede un tren..hop si el! Asa am patit de 1 iunie, cand hai sa mergem putin la mall.Nu am ajuns bine in parcare ca acolo era un tren(titicar din ala) care ducea pana in Satul de Vacanta (si inapoi, daca vroiai, evident).Hai cu trenul!zise el,cel mic, plin de entuziasm.Hai!completaram noi,la fel de optimisti.Si up we go...6 lei! So far so good.Ajungem in Satul de vacanta..unde sa parcheze si nenea sofer de titicar decat langa niste masinute.Hai in masinute!zise iar cel mic, mai plin de entuziasm decat noi, care deja eram un pic inspaimantati caci prevedeam un final tragic al acestei calatorii. Haai! Ding! inca 5 lei! Inca zambeam, totusi:

Ne dam jos din masinute, mai facem 2 pasi si: surpriza: un alt trenulet!Parca era teoria conspiratiei pusa la cale intre posesorii de trenulete si copiii iubitori de senzatii tari! Hai iar in trenulet..ziseram noi uitandu-ne cu lacrimi in ochi dupa trenuletul mare aka titicar care trebuia sa ne duca inapoi in zona sigura. Nu se vedea inca, asa ca:
. Panc! 5 more lei!
Coboara din trenulet, il luam de mana si ii distragem atentia de la un alt trenulica ce se vedea in zare.Practic, Satul de vacanta este un parc de distractii compus in procent de 90 la suta din trenulete...In fine, urcam in titicar, alti 6 lei, mergem spre mall.
Intram in mall..da, ati ghicit...
.
Practic,cred ca era mai rentabil daca ii cumparam un trenulet(un altul,adica, in afara de ce are deja) si il plimbam(prin fata blocului, nuu prin Satul de Vacanta).
In fine, ideea e ca stiu un baietel caruia taare ii place cu trenul, dar si cu telegondola, scuterul
, masina, avionul si orice se misca, practic!
Dar, una peste alta, e frumos sa iti retraiesti copilaria(chiar daca te costa :))) )

2 comentarii:

miki spunea...

poti sa pastrezi prima propozitie a acestui post si pentru urmatorul post :D

Dili spunea...

ami nene eu inteleg ca va distrati dar mai treci si pe-aici... sau v-a dus trenul prea departe? :D