miercuri, 17 iunie 2009

Bonjour!

Am uitat sa va spun ca o sa plecam pe Coasta de Azur in iulie.:) Nu ne mai propusesem sa mergem nicaieri pana la Milano, in august, ca si-asa e buget de austeritate si criza si tot, dar..cred ca suntem dependenti de calatorii.Altii beau, fumeaza, joaca poker sau mai stiu-eu-ce, noi..plecam.Nu, nu e mai bine, e mai scump, va zic eu...O sa ne ruineze calatoriile astea.Asa ca daca ma vedeti vreodata cu vreo placuta la gat cersind bani, sa va faceti mila de mine, dati un ban, sa calatoreste si familia mea..:))
In fine, ideea e ca am treaba serioasa cu itinerariul, pentru ca noi vom sta in Nisa, dar avem de lucru cu celelalte puncte de maxim interes de pe acolo.Si timpul e scurt, si obiectivele multe, asa ca trudesc zi si noapte sa iasa un program reusit.:) Nu, nu e usor, ca mie imi place sa fac treaba buna, asta insemnand: adunare de material despre locurile respective(pana acum 40 de pagini in Word), selectare material(not there yet), pus in ordine dupa zile,distanta, cuplate eventual,daca e timp, stabilit clar obiectivele dupa distanta, notat adrese, program,preturi,scos o mica harta orientativa, stabilit un eventual plan B, lasat timp liber pentru neprevazut :), facut plan final, printat.:)Eh..munca, va zic!
Asa ca aseara am stat pana tarziu, ca la cat de repede trece timpul, acusica e iulie, si mai am si ziua unui baietel de 3 ani(curand) de pus la punct.:)
Ce sa zic...imi place sa organizez,mai ales cand e vorba de lucruri din astea, mai mult decat placute. Are cineva vreun loc de munca sa mi se potriveasca?Program flexibil, va rog, calatoresc mult.:D

6 comentarii:

Dili spunea...

Da-i bice, bravo mai nene, asa va vreau, de-aia stau eu pe langa voi cand am fruntea aplecata, hai sa bagati poze frumoase!

SARILLA spunea...

:) Sper sa facem poze frumoase,da,pentru ca am vazut ca peisajele sunt super.Va tin la curent!:)

Diana spunea...

asa...bine faci ca organizezi totul si pui toate detaliile la punct...crede-ma!!!! eu am invatat asta the hard way...am fost in Madrid un weekend...si parca n-am vazut mai nimic....defapt nici nu sitam ce e de vazut...RUSINEEEEEE mie binenteles!!!

deci fa ca bine faci ;)

SARILLA spunea...

:) ohoo..si in Madrid sunt de vazut,nu gluma..:)Eu acolo am avut programul facut pe minute,secunde..:))
Dar macar data viitoare ai fost(sau vei fi) mai atenta,nu?

Diana spunea...

voi fi cu siguranta!!! mi-am invatat lectia the hard way...sper numai sa mai ajung p-acolo...si cine stie...poate imprumut itinerarul tau :P

SARILLA spunea...

:)) ohoo..cu maare placere..:D te pot ajuta cu detalii dintre cele mai..marunte..:)))