sâmbătă, 13 iunie 2009

Apartamentele de la bloc-un orgasm continuu

Azi la pranz eram in bucatarie, faceam mancare. Aveam geamul deschis, normal, insa era si destul de galagie in bucatarie, ca imi sfaraia puiul pe foc.:)Celelalte doua treimi ale familiei erau in sufragerie, reparau o priza.:P Asta ca sa va introduc in peisaj..:) Prajeam eu ce prajeam, adancita in gandurile mele cand aud, parca din debaraua mea, urmatoarele:
-Ahh..aaahhh..aaaahhh...
-?? Say what???
- AAAHH...DAA...OOO...DAAA!!!
Ma uit spre debara, nu, nu era nicio domnita care sa presteze nimic ACOLO.Undeva foaarrte aproape,insa,era, si se simtea tare bine, va poate confirma tot cartierul. A mai continuat asa vreo cateva minute, dupa care s-a oprit, dupa care, la alte cateva minute dupa, a inceput iar, de data asta parca si mai tare, si cu un bonus gen:
-Ahh..ce mult tineee!!!
Oare chiar era asa de greu sa inchida un geam, sa puna o perna pe fata, o punga de un leu, ceva?Poate sunt eu mai ciudatica, pentru ca eu nu am tipat nici cand am nascut(natural,fara anestezie) ca mi-era rusine de oamenii care treceau pe acolo..zic poate sunt mai ciudatica, insa e normal CHIAR ASA?
God damn it! Adica...am stat eu si m-am gandit..ori era vreo reclama voalata la vreun tanar june de prin cartier, ori era pe bune, acum... prea putin conteaza, la urma urmei..Eu ma bucur pentru fata sincer, in ambele cazuri, insa nu pot sa nu ma intreb:
-Ne simtem bine, ne simtem bine, dar....tre' sa stie toata lumea???

4 comentarii:

Diana spunea...

hahahahaha....ferice de ea....:P si totusi...nu se cade...

ps. aaa...sa nu uit sa inchid geamul...:P glumesc...hihiihii

SARILLA spunea...

:)) Glumesti,adica..nu o sa il inchizi?:))
Mda,ferice de ea, dar cred ca se intampla destul de rar, ca nu s-a mai auzit.:)O data si bine..:)))
Bienvenue ici! ;)

Dili spunea...

ia uite invidia, pai saraca daca a zis ca tine mult iti dai seama ce frustrata e in general... las-o sa se bucure si ea o data si bine daca tot e mai rarut hahaha.
Si zi mersi ca n-ai avut vecinii mei deasupra, aveau aia niste arcuri la pat infernale... pe tacute pe tacute dar cu patul ce te faci?! Bine ca astia ai tai au gresie :-))

SARILLA spunea...

:)) Da, au gresie, insa nu cred ca la aia de deasupra se auzea..cred ca la cei de la scara vecina, cu care sunt geam in geam.:) Eh..fiecare cu micile(sau marile) bucurii ale vietii.:))