joi, 11 iunie 2009

5 minute

V-ati pus vreodata problema la ce v-ati gandi in ultimile 5 minute de viata? Adica, in cazul in care ati sti sigur ca mai aveti 5 minute...care ar fi imaginile care v-ar trece prin minte? Ce trebuie sa simti atunci, stiind ca gata, viata ta se va sfarsi, nu mai e nimic de facut?
Ati privi atent in jur incercand sa memorati tot, sa luati cu voi mirosul ierbii, fosnetul copacilor, poate chipurile oamenilor pe care ii vedeti pentru ultima data? Ati cere iertare Celui de Sus pentru toate greselile, sau poate doar voua insiva?Ati plange, ati urla de durere ca nu vreti sa se sfarseasca asa, sau ati infrunta iminenta moarte demni, cu capul ridicat?Ati incerca sa va cereti scuze in gand tuturor celor carora le-ati gresit in timpul vietii?Ati revedea in minte cu durere momentele placute? Oamenii dragi? Sau ati prefera sa pasiti calmi, cu mintea goala, spre lumina? Ati regreta mai multe lucruri intamplate sau neintamplate?



Eu cred ca as pleca cu imaginile celor dragi in suflet, fara niciun regret pentru cele intamplate, poate doar pentru ce nu am apucat sa fac, fericita ca am avut prilejul sa am o familie minunata si prieteni pe masura.



*articol inspirat dupa Idiotul

6 comentarii:

andreea spunea...

si citit Idiotul?

si eu vreau sa citesc cartea dupa ce termin cu sesiunea :)

miki spunea...

drafa, lasa prostiile. zau.

SARILLA spunea...

@andreea- Da. E una din preferatele mele, mai bine zis Dostoievski e unul din preferatii mei.
@miki- :)) stiu ca tie nu iti plac deloc discutiile astea, insa ne mai gandim si la lucruri serioase...:)

miki spunea...

ppfff.. bineeeeee, daca trebuieeeeee.......

ruxx spunea...

...sensibil subiect...offf...

SARILLA spunea...

Sensibil, dar te face sa te gandesti...