miercuri, 10 iunie 2009

Justificare

:)) Off..5 zile nu poate omul sa lipseasca...:D Pai am o groaza de treaba,mai, voi nu stiti?:) De exemplu, ma scol dimineata, mai lenevesc putin, ca nu prea ma odihnesc noaptea,asa ca sunt cam nauca pe la 8 cand da Razvan trezirea, apoi hai sa mancam, hai sa ne mai uitam la desene, se face de-un 11, sa zicem, ora la care fie iesim, ca avem treaba prin oras, fie fac mancare, curat,mai spal, calc,etc.La 13.00-13.30 mancam, ca dupa Razvan isi face somnul de frumusete.Aveam si eu obiceiul asta bun, dar nu mai pot dormi noaptea, asa ca a trebuit sa aleg.(acum dorm doar cand urmeaza sa jucam Age of Empires pana foaarte tarziu ). Razvan se trezeste pe la 4,sa zcem, mananca iar, apoi mergem la plimbare.Venim pe la 7, facem baita, mancam,ce mai facem, se face seara...si gata ziua! :D Plus ca v-am zis ca zilele astea am avut traduceri mai multe si extra meditatii, ceea ce mi-a redus considerabil din cheful de a face ceva constructiv.Altceva,adica.:) Deci vedeti ca nu va mint?:) Sunt foaarrte ocupata.:))
Dar hai ca am venit cu marfa noua, iaca ma apuc acum sa scriu.

Un comentariu:

miki spunea...

holy glory, halleluia!!!