miercuri, 10 iunie 2009

Poftim?

Ieri am fost la epilat. Este langa noi un salon dragut, unde imi place mie cum face tanti aia manichiura, si zic hai sa extind aria si sa merg aici si pentru pensat si epilat. Toate bune si frumoase, am terminat mani-pedi(ce tru sunt, cum vorbesc :)) ) intr-o ora, si apoi hai la madam cosmeticiana.Era o practicanta, ca doamna care are salonul face si cursuri de cosmetica, asa ca vreo 2-3 practicante lucreaza la ea la salon.Nu sunt rasista :D asa ca am zis..de ce nu?
Decat ca doamna era cel putin ciudatica, desi bine intentionata. In primul rand, avea o miica problema de care mi-am dat seama dupa dialogul:
-E calda ceara?Poftim?e buna?
-D-da
-Poftim?
-DA!
...
-Mie nu imi mai place Chilian..Poftim?
-N-Nu am zis nimic..
...
-Astazi e frumos afara si...poftim?
-Nimic..nu am zis nimic...nimicuta...

Si uite tot asa, la fiecare doua cuvinte de-ale ei, un poftim la care nu stiam daca sa raspund, ce sa raspund...de am stat stresata tot timpul pentru si astepta raspuns, caci facea o pauza lunguta si ma simtram cumva obligata. Nu stiu daca era un tic verbal sau femeia chiar auzea voci, dar sigur nu era in regula. Plus ca era super speriata sa nu friga ceara, sa nu ma doara, sa imi aduca apa, sa stau bine..cred ca o ora am pierdut numai pe amabiliteturi..I-am zis:Doamna, am nascut natural ,stati linistita, plus ca nu e ca si cum as fi pentru prima oara..asa ca..dati-i bice!...Ntzz..nimic..ea o tinea pe a ei...
Cand a venit timpul sa ma penseze, m-a asezat pe patul ala si mai ca n-a facut sant in jurul meu, ca nu-si gasea pozitia.Ba nu vedea, ba nu statea bine, ba nu ma pensa din nu stiu ce pozitie despre care scria in carte...s-a invartit ca o musca beata pe langa mine si tot nu a rezolvat mare lucru, ca nu ii mergea neonul si nu a vazut.
Ce sa zic, m-a stresat teribil stresul ei, fara sa mai zic de non-performanta...Am plecat de acolo zapacita de cap...obosita...si putin nervoasa, ca a durat muult mai mult decat mi-as fi dorit..
Poftim?

8 comentarii:

Dili spunea...

Ha? Ai? Ce? Auzi in loc sa fii fericita de atentia unica de care te-ai bucurat te streseaza un simplu "poftim"! Hai ca mor de ras cand ma gandesc la figura ta hahaha... da' las' ca acum esti fresh si neteda ca o petala... era cumva brunetica si creata duduia?

SARILLA spunea...

Nu era, dar ce sanse sunt sa o fi nimerit?:D Eu in Constanta, tu in Bucuresti..:D De fapt,la ce mica e lumea..:))

Dili spunea...

haha, oricum, asa mi-o imaginam, tipologia aia de Avicola: o femeie panicata, slaba piele si os si cu clama de plastic in par... asta daca nu poarta coc.

Elodiul aka finutzu spunea...

poftim?

bine ca nu zicea huh?

SARILLA spunea...

Cred ca la fel de stresant era..:)

SARILLA spunea...

@dili-Pai slaba era, sa stii, cu ochelari, super panicata si stresata, fara coc, though, ca nu avea parul asa de lung..:)

miki spunea...

data viitoare o sa fii rasista, nu? sper. adica. spre binele tau fizic si psihic.

SARILLA spunea...

Oh,daa...Rasista pana la capat...