luni, 5 ianuarie 2009

Un inceput de an excelent

Am avut si eu, va doresc si voua!Daca nu ati avut deja.:)
La mine a inceput foarte bine,pentru ca am castigat, probabil pentru prima data in viata, la lozul din noaptea de Revelion.Nu la ala luat de tata, care ne ia in fiecare an,doar-doar, ci la ala luat de Laura,cu care am facut Revelionul,si care ne-a luat tuturor participantilor(putini la numar) cate un lozulet.Si da,am fost singura care a castigat!!!Ieeee!!! 3 lei, ce-i drept, dar aici ne legam de simbolistica,da?:)
Apoi, ca sa continuam anul bine, am plecat la munte.Pe 1.Dimineata.Fara rezervare la cazare, ca nu gasisem.Am sunat doua zile,insa toate erau ocupate,sau foarte scumpe.Asa ca ne-am riscat, tineri nebuni ce suntem...Si am facut 4 ore pe drum, ca normal ca nu era nimeni,duhhh!!! ca era 1 ianuarie.Dimineata, am precizat,da?:) Si apoi alte 3 ore cautand cazare. Si cand incepeam incet incet sa ne pierdem din frenezia si-asa autoimpusa, am gasit in Busteni, si unde mai pui ca si cu 100 lei camera,adica parfum, considering...Curat, atat de curat incat atunci cand am urcat sa "vizionam" camerele sa vedem daca ne plac, ne-am descaltat.Jos, la intrare.Si am urcat la etajul 1, cu caciuli, fulare,manusi si alte alea, dar desculti.Ca era curat.Si apoi, dupa ce ne-am cazat, ne-am dat seama si de ce era asa de curat.Ca era casa omului, pensiunea era lipita de cladirea in care stateam noi.Si oamenii din pensiune nu se descaltau, ca deh, era pensiune, doar noi, ca sa nu ii facem omului mizerie in casa.In fine. A fost ok, am mers apoi sa mancam,si vroiam sa mancam o ciorbita de fasole in paine, la Casa Ancutei, decat ca era absolut full peste tot, si la intrare in restaurant,afara, in frig, erau 4 viitoare mese.Adica ocupantii unor viitoare mese libere.Care nu stiau cand vor intra,stiau doar ca vroiau sa manance si ca sunt dispusi sa stea in -5 grade sa astepte eliberarea meselor. Sa fie sanatosi, noi suntem de la mare, obisnuiti cu caldurica, nu sa stam in frig sa asteptam.Asa ca am plecat.Spre alt restaurant,tot full,dar unde am avut un noroc fantastic si am prins o masa exact cand se elibera, ca altfel vulturii de afara ce sa pregateau sa intre ne-ar fi suflat-o si pe asta.
Am mancat, muult si biine, ca ne era foame de la atatea cautari,apoi am fost in camera sa ne odihnim, si seara am iesit la un suc in Sinaia.Ca in Busteni iar era full peste tot.In Sinaia am gasit locuri intr-un restauranto-fast-food-o-cofetarie, unde a fost destul de nasol,si de unde am plecat spre Busteni iar, sa facem nani.
Pe 1, cand sunam ca disperatii, cativa ne-au zis ca gasim cazare de pe 2, asa ca la o pensiune ce se preconiza frumoasa,am rezervat,telefonic, doua camere pentru a doua zi,in ideea in care domnul din casa caruia am poposit nu putea sa ne tina decat o seara.Asa ca ne-am facut noi planurile sa ne mutam a doua zi unde vorbisem, tot in Busteni, insa trebuia sa ne cazam in jur de 12.
Ne-am trezit pe 2 si am eliberat camera pe la 10, ca asa ne fusese vorba, ne-am incaltat:) si am plecat sa mancam in Sinaia, in Irish House, unde am fost intampinati de un mic dejun irlandez fantastic.:)Apoi,pentru ca tot mai aveam timp pana pa cazare,ne-am dus spre cota.Normal ca la cota era blocat, ca doar toata floarea cea vestita era sus,la schiat, dar am gasit un loc de parcare pe la ..cota 1300, sa zic asa, la vreun kilometru de locul cu pricina, si am luat-o la picior de acolo.Si ce ne gandim noi asa, veseli ca niste fluturasi?Sa sunam totusi la doamna unde rezervasem, sa ii spunem ca ajungem in jur de 2 pe la ea.Eheee...acum, sincer, ce sanse aveam sa fie in regula?Ca doar traim in Romania,nuuu?(stiti voi continuarea).Doamna ne-a anuntat candida ca daduse camerele, ca nu ii dadusem avansul pe care NU ni-l ceruse.Mda..si iata-ne in pom, si pomul in ..cota 1400.
In fine, cum masa de pranz am luat-o tot in Irish(mmm) si acolo au wi-fi, dupa aproximativ 30 de telefoane am gasit si noi cazare, in Sinaia de data asta, la o pensiune foarte draguta si curata.
In fine, cireasa de pe tort a mini-sejurului a fost ca seara am fost intr-un aproape club!!!Noi, care de 115 ani nu am mai ascultat muzica tare.Eheee..v-am zis eu ca am inceput anul in forta: bani,cluburi, nebunii..semne bune anul are! Ma vezi ca ma apuc de clubbing maine poimaine si-mi cheltui toata pensioara acolo...ca alocatia copilului a scazut ingrijorator dupa ce a implinit 2 ani..:(
Asa ca eu sunt pregatita pentru un 2009 plin de bucurii, distractie ,si,normal, neprevazut! Voi?

6 comentarii:

Dili spunea...

Nu ma mai joc, si eu am vrut la munteee... Merci pentru atmosfera, aveam nevoie sa stiu ca lucrurile au ramas la fel ca atunci cand eram si noi mai cu timp si deci mai spontani... Bravos!
PS: Nu v-ati intalnit si cu mos Martin, sau il invinsesera deja hunii navala?

SARILLA spunea...

Paaaiii...muntele e tot acolo sa stii..:) Noi am luat doar o parte din aerul curat intr-o punguta,asa ca poti sa mergi oricand.
Cu Mos Martin nu ne-am intalnit, cred ca se fereste, saracul, de cand a aflat de la Pro Tv ce pretios e si cati ar vrea sa ii stranga laba...intre dinti.:)

Dili spunea...

Hehe... sa fie sanatos mosu', mie-mi pare doar rau ca nu-mi mai pot duce copiii "pe scurtaturi" la 2000 cum faceam cand eram eu copil..

PS: Nu stiu de ce, in blogroll imi tot spune ca ai ultima actualizare cu 4 luni in urma...

SARILLA spunea...

:) 2000? Hmm..nici nu m-am gandit vreodata sa merg pe jos pana acolo, pe scurtaturi sau nu.Cu telecabina ce-are?:) Am luat destul de vreo 2 ori teapa de am fost pana la 1400 pe jos..suficient.:)
P.S. Habar n-am..nu ma pricep la de-astea...

Dili spunea...

Pai pan'la 2000 dar de jos, nu de la 1400... eu n-am mai fost de cand am nimerit un ghetus si-un viscol de ma-ntreb unde-mi rataceau neuronii, cine mai era pe sub telescaun... eu indragostita si el... ce vremuri. Telecabina nu mergea din cauza de vant.
Scz, m-am lungit mult. Si am uitat sa-ti zic.... poza de pe pag principala e absolut superba, calda, mi-a intrat in suflet :-)
Gata tac, toate bune!!

SARILLA spunea...

Eh..ce face dragostea din om..:)
Multumesc, si mie imi place poza.Razvan avea cateva luni acolo, eram la munte, intr-un moment de giugiulit.:)