joi, 15 ianuarie 2009

Mare suparare mare...

Off..si pentru ca blogul asta era gretos de optimist, na! Suparare mare pe mine azi! V-am zis ca trebuia sa imi vina azi Wii Fitness-ul, trebuia sa mi-l aduca D de la Bucuresti, ca la noi in provincie nu se gaseste. Si oofff..durere mare, na ca nu se mai gaseste nici la capitala...De abia acum mi-am dat seama cata lume imi citeste blogul.:D Ati citit ca vreau sa imi iau si ati dat fuga sa luati si voi, ha? Pai bine, mai, dar unul de samanta, acolo, nu puteati sa lasati? :((
Am dat telefoane, si eu si D, la toti distribuitorii, la toate magazinele online sau offline..si nimic...cica e penurie!Hmmm...
In fine, sper sa se rezolve cat de repede, totusi...ca v-am zis ca am chef de sala:D.

Un comentariu:

Anonim spunea...

las` ca maine seara arzi calorii..ca doar o facem lata, nu?