sâmbătă, 10 ianuarie 2009

Hielau, hielau!

Eu sunt foarte fericita, si vroiam sa dau share.:) Am o perioada buna..sa fie pentru ca am inceput anul bine? Doamne ajuta! :) Si inca nu a venit ziua mea.:) Eheee...
Azi am primit si primul cadou pentru aniversarea de luni, un aparat foto mic si frumos si destept, cu care sper sa fac muulte poze(adica sa am ocazii de imortalizat:) )
Apoi..luna asta o sa ne mutam, intr-un apartament cu un numar dublu de camere fata de cat are cel actual.:D De abia astept!
Joi imi vine Wii Fitness-ul, pe care il astept din decembrie,si pe care o sa il pun la treaba mintenas, sa mai spal rusinea ca nu mai merg la sala.:)Atunci sa ma vezi ce de exercitii pe mine..mama-mama!:D Tyra Banks ma fac!(nu stiu de ce mi-a venit ea in minte prima, norocul ei :) )
Mmm..ce mai e...nu mai stiu acum, numai lucruri bune, oricum! A! Am prins si o oferta super pentru ziua indragostitilor, dar deocamdata parca e just too good to be true, asa ca nu dezvolt.Sa vedem daca se materializeaza,si dupa aia ciripesc.:) Sper sa fie reala informatia de pe net, ca am facut rezervare deja.:)
Hai ca m-am laudat destul.Sunt fericita!Am mai zis?:)

3 comentarii:

andreea spunea...

woooooow :D
ma mut la voi in cazul asta... la vara :))) [ fac pe dadaca ]

sa stapanesti sanatoasa aparatul :)
si la cat mai multe exercitii :P

ma buuucuur mult ca iti merge asa bine, sa ai parte de tooot ce e mai bun si frumos

te puuup mult, scumpa :*
si pt razvan multi pupici
>:D<

miki spunea...

fitness wii?! bai nene, ce mai speculeaza producatorii astia de orice lenea oamenilor :)))

o nebunie anul asta, eu iti sugerez sa o tii tot asa. ca altfel va trebui sa schimbi titlul blogului si cu asta chiar nu sunt de acord! :))

SARILLA spunea...

@ Andreea
Paaii..oricum ne vedem la vara iar,clar..:) Acum vom avea spatiu, nu gluma.:) Multumesc, o sa il pup(de parca as face altceva toata ziua:) )
@ Miki
Pai taman lenea sa nu fie speculata?:) Daca prostia e atat de profitabila..lenea vine si ea din urma..:) Pe mine m-a prins...si lenea, si specula.:D
Mda..e de bine deocamdata, dar numele blogului oricum nu-l schimb, ca numele visului e altul, si el va fi mereu prezent....(macar pana se insoara:D) ;)