luni, 26 ianuarie 2009

Feedback

Off...grea viata cu mutatul asta...Ma tot mut de ceva zile, avem casa plina aici,casa aproape plina dincolo...parca nu se mai termina...asta e,daca suntem avuti...:D.Pai doar bijuteriile coroanei ocupa un spatiu considerabil...
In fine...nu despre asta vroiam sa scriu azi, ci despre fosta ziua mea, despre care nu am scris nimic si care merita consemnata in anale(ce ghidusa sunt azi!) deoarece va ramane ca fiind ziua cu cele mai frumoase cadouri primite de pana acum!
De obicei am o lista facuta, cine ce sa-mi ia, insa anul asta nu mi-am dorit nimic in mod deosebit,ca aveam din toate(cate putin).A! Ba da, mi-am dorit un aparat foto, pe care deja v-am zis ca l-am primit.
Asa ca tot ce am primit a fost bine primit si apreciat.Insa nu doar de asta am zsis ca anul asta au fost cele mai frumoase cadouri, ci pentru ca anul asta toate cadourile au fost date cu suflet.Stiti voi, nu doar: "Hai sa luam ceva ca e aniversarea ei!" ci "Hai sa vedem ce ii place, ce i se potriveste.." chestii din astea.
Asa ca am primit(pe langa super aparatul de la honey): o masinuta de paine geniala(thanks sis) care face painica buuuna si pentru care imi exprimasem optiunea anul trecut,dar cine stie cunoaste, o zi de spa (excellent idea, daca ma-ntrebati) de care am profitat din plin, multe si frumoase carti care mi-au ocupat timpul liber aproape inexistent(super carti), un parfum care, ce sa vezi?, imi place, cosmetice potrivite tipului meu de ten(e ceva, nu radeti!), pijamale frumoase cu Hello Kitty( ;) ), un fular interesant, o bluza si un inel to match, un poncho si bani(astia mi se potrivesc mereu si tata stie!).
Eh..frumos fu, si tinu o saptamana, ca deh...prieteni multi, gasti multe...
La anul honey o sa imi organizeze o petrecere surpriza(asa l-am rugat) ca de 30 de ani de activitate,asa...si atunci o sa fie toti prietenii gramada, nu o mai lungesc.:).Problema e cu petrecerea asta surpriza ca mie nu prea imi place sa organizeze altcineva evenimentele la care particip, asa ca s-ar putea sa scoatem elementul surpriza din decor, dar de o petrecere tot o punem!:D
E frumos sa fie ziua ta, ce mai!Cred ca faza cu primitul cadourilor a fost inventata sa treci mai usor peste faptul ca imbatranesti, dar ciudat e ca la mine merge...Si daca e si prilej sa am pe toata lumea alaturi...ce mai conteaza ca s-a mai dus un an?Vine altul!
Laaa muuulti aani, sa traaaiti!

7 comentarii:

Lucian spunea...

spor la mutat! :)

Anonim spunea...

Cand aveti de gand sa terminati? ca sa stiu cand venim la voi.:)

SARILLA spunea...

@Lucian-Multumesc, multumesc!
@ruxx-Hmm...sa speram ca pana in weekend, ca sa si pun de o painica prrroaspata...

miki spunea...

:)) ...zile senine si fericire, ca sa continui eu ce ai terminat tu. si cand ti-o fi mai rau, asa ca acum sa iti fie!

aparatul de paine e cel mai tare!
dar ziua de spa e cel putin la fel de tare :))

SARILLA spunea...

Doamne ajuta la toata lumea!
Da...frumos,frumos sa primesti cadouri potrivite,ce sa zic...
Tu cand te pregatesti de moment?

miki spunea...

de ziua mea? :D

glumesc. 8 iunie e data estimata. si deja nu mai am rabdare :))

SARILLA spunea...

:))Mai e putin,geamanooo!:D
Eu de prin septembrie am inceput sa prevestesc ziua mea si tot innebuneam pe toata lumea ca mai e putin si vine!:))Optimismul,domne,asta conteaza,ca uite ca a venit..a si trecut chiar..se apropie cealalta..:D