marți, 1 iunie 2010

Tantarul

Tantarul este o specie de insecta adaptata la mediul urban.La unele specii, la femela, nu se produce maturizarea oualor fara consumarea sangelui de mamifere. Femelele pot trai pana la 24 de ore, maxim o saptamana, iar masculii pana la 3 saptamani, mai ales daca sunt in apropierea apelor.


Am inceput sa citesc despre tantari, sa invat despre ei, sa ii cunosc...sa stiu ce e in mintea aia diabolica a lor,pentru ca nu ii mai suport.Asa ca vreau sa ii distrug.Eu prima, inainte sa ma distruga ei.Psihologic.:D Ca au inceput deja.
Vreau sa inteleg cum se pot ascunde atat de repede cand aprind lumina si mai ales UNDE se ascund de nu ii gasesc nici cu infrarosii.(Nu, nu am infrarosii, dar mi-ar placea .Poate fac o investitie, sa ii prind pe nemernici mai usor).
Azi noapte, de exemplu, am avut parte de sport extrem. Mosquito hunting.O ora intreaga ne-am chinuit, si eu si sarbatoritul(LA MULTI AAANI, honey-bunny) sa prindem un bazaitor pe care il simteam, il auzeam, si cand aprindeam lumina...puf!Disparea. Si da-i,si lupta, neicusorule, cauta-l pe infractor...nimic..parca il inghitea pamantul.
Abia dupa o ora, dupa mai multe strategii puse la punct de doua minti obosite si razbunatoare, am reusit sa il prindem.Ce mai bucurie,ce mai imbratisari, ce mai felicitari...mai ceva ca de Ziua Independentei la americani.
In fine..pe la 1.10 am reusit sa ne relaxam si sa ne intindem iar oasele obosite si ale unora imbatranite(LA MULTI AAANI!:D) si sa ne spunem, pentru a 10-a oara, noapte buna.
La nici 5 minute dupa, ce se aude in linistea noptii si respectiv in urechile mele fine si obsedate de zgomotul cu pricina? Mhmm..Bzzzzzzz....
Un altul, probabil ca o femela care vroia sa se reproduca...sau..ma rog..sa maturizeze niste oua...s-a gandit sa o faca exact atunci si asta cu ajutorul meu.Asa ca dupa ce m-a ciupit de spate mai cauta ceva marfa, sa duca si acasa,la copilasi, probabil. Am aprins iar lumina, ochii deja imi scanteiau ca in serialele cu extraterestri(as cita unul, dar nu le urmaresc si nu stiu niciun titlu :D) cand ...Poc!Norocul a dat peste mine si ceasul mortii peste femela insetata de sange si paac! i-am tras una dragutei care se asezase exact langa capul meu.
L-am trezit pe sarbatorit pentru a-mi fi partas la victoria repurtata asa rapid...si in sfarsit m-am culcat.
Dar azi m-am trezit cu un plan.O sa citesc despre ei, o sa ajung sa patrund in mintea lor, sa stiu ce si cum gandesc, si cand le e lumea mai draga...Vaf-vaf!O sa ii extermin.
Da-da,asa o sa fac.Bine, ar mai fi si planul ala cu plasele de tantari, dar ala nu functioneaza intotdeauna.Si nici ala cu pastilele Raid nu a parut sa functioneze aseara,pentru ca astia sunt generatia Cernobal, s-au obisnuit cu toate.Trebuie gasit ceva mai puternic.
Hmm..ma duc sa ma mai documentez.Va tin la curent.Nopti linistite, pana atunci!

4 comentarii:

Dili spunea...

LA MULTI AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANI!
Si la momente festive faceti voi moarte de om? de tantar? uf....
Mai, erau pe vremuri niste pastile raid, cum ardeai una si aghezmuiai 3 secunde pe sus, cum incepeau sa cada ca elicopterele-n furtuna. Pe bune. Acu ori sunt ei super-power-mosquito, ori sunt pastilele de contrabanda, cert e ca nu-i poti dovedi cu nimic. Trebe' intrat in mintea lor. Trebe' eliberata camera pana la peretii goi si atunci sa veemunde mai fug criminalii. Bampirii. Nesimtitii. Lipitorile.
Nasol neicusorule.

SARILLA spunea...

Multumim.:)
Pai am pus pastila din aia in aparat,si..nimic!Cred ca sunt astia super power mosquito..:((
Nu,iti zic,asculta la mine,fac un partid anti tantari,fac scandal,sa ajunga la guvern,pai nu se mai poate,domne'..pana cand un trai greu si-o viata nefericita?eee....

ruxx spunea...

Sa ne traiasca domnul sarbatorit!

SARILLA spunea...

Sa ne traiasca, sa ne traiasca!