vineri, 11 iunie 2010

Si inca ceva

Am doua probleme pe ordinea zilei,fara legatura intre ele,dar la fel de suparatoare.:)

1. Pentru ca sunt o gospodina aproape desavarsita :D m-am apucat sa imi cultiv plante aromatice pe balcon. Am luat doua tipuri, mi-am cumparat pamant de flori, le-am udat la doua zile, le-am ferit de musculite, le-am aratat dragostea mea, si iata ca a venit vremea sa culeg roadele.In curand o sa pot sa tai din ele si sa pun in mancare.
Acum..am o singura problema:nu mai tin minte ce-am cultivat.:D Sa mor daca mai stiu ce plante sunt.Stiu ca nu sunt menta, cimbru si nici rozmarin,pentru ca de astea cumpar si stiu cum arata.Ce am eu insa....nu seamana cu nimic din ce stiu eu.
Asa ca tre sa caut un atlas botanic,ceva..sa vad ce am crescut la san.Nu de alta, dar e destul de important sa stiu ce pun in mancare, sa nu modific gusturile.:)
So...asta e.Doar daca nu e cineva extraordinar de talentat la plante aromatice, caz in care as putea sa fac poza la ce am eu pe balcon si voi sa recunoasteti personajele.:)


....muzica ambientala ca sa iesiti din starea indusa de plantele mele aromatice si ne indreptam incet spre a doua situatie...


2. Mie imi plac glumele.Tare.Si eu, pe persoana fizica, sunt glumeata.Asa ca inteleg o parte din ele.Insa e o mica mare diferenta intre glumele bune si alea idioate.
Cum ar fi sa scoti tubul de vopsea blonda din cutie si sa pui unul cu vopsea saten inchis.Gluma asta nu mi se pare buna, mai ales ca nu aveam(de acum cu siguranta o sa fiu mai atenta) obiceiul sa verific daca e acelasi cod si pe cutie si pe tub.
Si ieri am fost sa imi iau vopsea, doar pentru radacini, sa imi protejez podoaba.:)
Si dupa 10 minute de la aplicare mi-am dat seama ca se inchide,si se inchide,si nu se mai opreste.Asa ca am dat fuga si m-am spalat pe cap..insa din pacate prea tarziu, ca deja eram culoarea maturii folosite...
Asa ca nu am ras deloc, idiotule sau mai degreba idioato care ai facut gluma asta.Ca daca te-ar duce capul o secunda ai constientiza ca daca pui o vopsea inchisa la culoare pe parul blond reprezinta aproape o infractiune. Asa ca un calduros drop dead, din partea mea.
Si azi ma duc sa imi iau vopsea cu factor de decolorare,sa incerc sa refac traseul initiatic si sa trec relativ neobservata in excursia ce va sa vie.

Niciun comentariu: