luni, 28 iunie 2010

Amsterdam

Pai cum sa incep?Mi-a placut Amsterdamul.Mult de tot.Si asta din mai multe puncte de vedere.In primul rand pentru verdeata.E un oras verde, cu apa, copaci, ciripit de pasarele si liniste.Si curatenie,desigur.Si cum eu sunt fan toate astea, nu aveam cum sa nu ma indragostesc de el.
Apoi..Red Light District.:D Libertatea la ea acasa, dupa toate definitiile.Sex, droguri, prostitutie,toate asa legale incat nu mai pare nimic iesit din comun.Si cu toate astea, nimic nu te face sa nu te simti sigur. Si asta nu pentru ca ar fi plin de politie, cum citisem pe net inainte sa ajungem acolo,dar pentru ca pur si simplu nu venea nimeni la tine, oricat de drogat sau beat ar fi fost,sa te deranjeze.Fiecare isi vedea de treaba lui,ceea ce era foarte ok.
Mancare buna, accesibila, preturi bune si la hainute(chiar daca nu erau reduceri inca), viata relaxata si frumoasa.
Dupa Amsterdam am fost si prin Rotterdam, apoi am plecat spre Belgia, unde am inceput cu Anvers, am continuat cu Bruges si am terminat cu Bruxelles.
Pe scurt, Rotterdamul este foarte frumos,modern,cu cladiri inalte si noi, gen Dubai dar varianta populata.:)La fel de curat, ne-a facut o impresie buna,mai ales partii conservatoare a grupului,care l-a ales in favoarea Amsterdamului.:) Eu si cu partea mai tanara :D am ramas la prima varianta,orasul-in-care-poti-face-orice-si-tot-in-legalitate-esti.
Bruges-ul este un oras frumos spre foarte frumos, de basm,dar foarte scump.Mancarea aproape dubla fata de Amsterdam, hainele de 3 ori mai scumpe,dar merita vizitat o data pentru aerul sau boem.
Si, in final, Bruxelles, capitala europeana atat de discutata care mie nu mi-a lasat nici pe departe o impresie fantastica.Murdar pana la extrema, aglomerat(nu ca asta ar fi de rau neaparat), cu tot felul de oameni, tot felul de cersetori(guess ce nationalitate aveau?)
In fine,azi nu prea am talent (sau chef) la scris,asa ca las imaginile sa vorbeasca de la sine.Enjoy!

Amsterdam





2 comentarii:

andreea spunea...

:) ma bucur ca te-ai distrat :D

ps: ne vedem pe 3, da? :D:D:D:D:D
puuuup

SARILLA spunea...

Pai..sper sa ajung.:)Stii ceva de cat e intrarea?