luni, 28 iunie 2010

Bunul simt...eheee...demult...

Inainte sa pun poze din excursia din care ne-am intors de muult timp am un lucru pe care ma tot chinui sa il scriu de ceva timp.So it's now or never.:)
A observat cineva(dintre cei ce sofeaza) cum la trecerile de pietoni intotdeauna oamenii in varsta sunt cei ce se grabesc sa treaca, sa nu deranjeze,si aproape alearga de la un capat la altul,pe cand pi..tipoancele merg agale de parca trecerea ar fi proprietate personala de la taticul si mamica lor?
Serios vorbesc..la noi asa e.Dupa ce am observat asta am inceput sa urmaresc anume sa vad daca m-am inselat sau nu,si in 90 la suta din cazuri asa e.
Batranica ce isi cara sacosele goneste abia tragandu-si sufletul iar pisi isi numara pasii parca incercand sa vada cat de incet poate sa traverseze.

Niciun comentariu: