marți, 8 iunie 2010

Cam atat.

Nu stiu daca am mai scris aici,dar la serbarea de sfarsit de an Razvan e arici.Si pe cat de dragut pare personajul,pe atat de greu mi s-a parut de facut rost de costum.Pe net am gasit doar vreo 2 costume, oribile amandoua, asa ca m-am hotarat sa ii fac.Norocul meu a fost ca am o colega de munca ce a facut croitorie vreo 17 ani asa ca m-a ajutat cu taiatul si cusutul costumului, dupa care mie mi-a revenit partea migaloasa:cusutul tepilor.S de vreo doua zile cos doar la tepii de pe cap, ca pe aia de pe corp i-am rezolvat mai usor.
Inteleg acum de ce vrea toata lumea sa fie print/printesa.:)Pai.. i-ai trantit un costum pe care il gasesti usor la magazinele de profil si ai scapat de-o grija.Ce mare lucru sa gasesti un costumas frumusel imbunatatit pe ici pe colo cu elemente princiare?:) Ariciul, tata, e mare arta.Aricii sunt deosebiti. Cu botul alungit, cu ochisorii ca doa margelute(ups..ghici cum are ochii si costumul nostru?:) )si cu milioane..dar ce zic eu milioane..catralioane de tepi..:)
In fine..maine e evenimentul,si sper sa iasa bine si sa nu aiba domnul pogonici emotii,ca stiu eu o anumita mama care sigur va avea.
Dupa care o sa plecam in concediu(luni) si ma intorc cu forte proaspete pe 21.Asta sa nu ziceti ca nu v-am zis!
Fiti cuminti!

2 comentarii:

andreea spunea...

sa pui pozeeee :)

bafta!! sa te bucuri de asta mic :)

si distractie placuta >:D<
te puuuuuup

SARILLA spunea...

Da,da,pun!:)Deja i-am facut cateva in seara asta, cand l-am probat cu costumul.E asa de draguuut!:D Un arici adevarat.:)
O sa fac si maine si pun pana plec.:)
Mersi,pup si eu.