marți, 3 noiembrie 2009

Leapsa

Pentru ca am primit nu o data, nici de doua ori, ci de trei ori aceeasi leapsa de la trei fete cucuiete, si pentru ca subiectul(sau tema) e pe gustul meu, am cautat pana acum doua poze, caci despre asta este vorba, una amuzanta, si una de suflet, pe care sa le postez pe blog. Si cine sa fie personajul principal decat bucuria vietii mele, inspiratia mea pentru cele doua teme de azi si nu numai.:)

Asadar, prima poza, cea de suflet, reprezinta un martie plin de caldura, primul cu Razvan, si primul martisor primit cadou de la el.:)



Pentru poza amuzanta am gasit una de cand el avea nici o luna, si intr-o seara si-a propus sa ne faca niste clatite.Zis si..aproape facut!L-am pregatit, l-am echipat corespunzator, dar toata situatia l-a obosit repede si..a adormit.:)
(nu am mai mancat dulce in seara aia:( )



Am multe amintiri, si cu el, si fara, atat amuzante, cat si de suflet, insa e greu sa cauti in cativa Gb de poze si sa alegi doar 2.:) E inuman.:)
Dau mai departe cui doreste.Andreea?Dili?Miki?

6 comentarii:

nnonny spunea...

Ma bucur ca ai intrat in jocul nostru :). Ce dulce este Razvan! Era gustos martisorul? :) Cat despre poza amuzanta, e geniala si intr-adevar haioasa!

Catalina spunea...

foaaarte amuzanta poza cu tigaia:)) pacat de voi ca n-ati mai mancat clatite :))

Diana spunea...

bestiale amândouă pozele!!!
nu știu cum , dar eram convinsă cine va fi protagonistul pozelor ;)) oricum e un dulce, cred că i se trage de la clătite :P

hahhahaaa...într-adevăr e inuman numai 2...mai ales pt tine ;) așa că poți pune câte una haioasă sau de suflet în fiecare săptămână ;)) :P ce zici? că noi nu ne suparăm :D

Dili spunea...

maiii c edulcic eeeeee....... vai, cea cu inimioara te inmoaie efectiv, asa am eu una cu fii-mea cu nasul intr-un buchet de flori la primul martisor al ei... Iar cea cu tigaia super, bucatarului adormit/ tigaia i s-a racit :D Auzi, cred ca avem o obsesie noi mamicile, ca am si eu una cu fi-miu bucatar dar pe la 3 luni :-))
E un scump si esti o mamica fericita cu asa flacauas! Sarumana de leapsa!

SARILLA spunea...

@nnonny- Da,mi-a facut placere.:)
era,era gustos..orice era gustos la varsta aia..:)
@Catalina-Da,mai,zi si tu..Sa te mai bazezi pe copii...:)
@Diana-Ieeeii...am dezlegare la pozee..:))
Glumesc, incerc sa ma abtin, ca mie imi plac toate pozele..sunt fan amintiri..:)
@Dili- Cu mare placere!Am vazut si pozele tale,iar cea cu bebita cel somnoros e bestiala!:)

miki spunea...

ooohh, man! ce moaca avea bebe miiiiiiiiiiiiiccccccc!! :))

vedem ce putem face, dar nu promitem. multumim de gand totusi :)