joi, 12 noiembrie 2009

Care este...eu cu cine votez?

Eu nu ma pricep la politica.Nu ma intereseaza,nu imi place, nu, nu, nu. Si nici nu am mai votat de ceva timp, de cand m-am prins eu asa ca nu ajuta la nimic.
Anul asta insa m-a traznit simtul civic fix in plex si zic hai sa incerc sa schimb lumea.:D Glumesc, nu intentionez asta, cel putin nu votand :P, dar m-am gandit ca decat sa se foloseasca altcineva de votul meu, mai bine o fac eu. Si cum stiu sigur cu cine nu votez, zic sa ma hotarasc cu cine votez.
Cum va spuneam, habar n-am care ar fi criteriile dupa care ar trebui sa-mi dau seama ce culoare politica am, sau macar sa inteleg prin ce sunt diferite ideile lor intre ele,dar m-am uitat eu pe la televizor, am scrutat orizontul si pentru ca am o simpatie pentru rrrrarraiti, am zis sa-l votez pe Geoana.Ca e dragut el asa, si sotia lui la fel.Si il urmaream cu interes la Maruta, cand il aud:"...mi-ar place sa ..."Whhaaattt?!? Come on!!! Haidi,bai..really?!?
Nu il mai votez. Pentru ca nu ma pricep la politica, dar sunt obsedata de gramatica.Pe care cred ca ar trebui sa o vorbeasca in mod corect toata lumea.Mai ales un viitor presedinte.Neeext!
Suparata ca nu mai am pe cine vota, ieri ascultam muzica in masina, in drum spre casa.Si la stop,langa mine, opreste o masina din alea de fac reclama electorala.Era o masina ce il sustinea pe domnul doctor-primar-candidat Oprescu. Si din masina urla un slogan de genul:"Oprescu pentru presedentie!" ............
Mai, voi chiar v-ati tampit de tot?E o conspiratie sa nu mai merg eu la vot?Ca eu nu pot sa votez un omulet nevorbitor de limba romana.Nu pot.Sau nu vreau..ma rog...nu votez!
Pe care este Vanghele l-am inteles, are 4 clase si alea la seral,dar alde astia imi pareau mai rasariti.Foaaarte dezamagita sunt...
Si atunci...conasilor..hac!...eu cu cine votez?

6 comentarii:

Dili spunea...

oaiiiii tu mi-ai demontat si ultimele ramasite de Geoana din cap, ca si asa imi zicea consortul cum si-a instalat cumnati si rude prin posturi marete cu contracte de munca incredibile.... mie-mi placea de el cand era in America.. acum nush'
Si m-ai facut sa si gugalesc si iaca post pe blogul dansului, moare Dinica si el isi pune poza lui.....http://www.mirceageoana.ro/blog/622/Moartea-unui-mare-actor... huh? Adik sa vedem noi durerea lui in clipa asta...

Da' fii antena, daca nu-i votam pe cei de pe cai mari pe principiul "cel mai mic rau" atunci chiar e naspa... asa ca... pe Crin nu il suport, mi-e antipatic la prima vedere si-l simt fals, Oprescu mi se pare de o aroganta care il face sa-si uite lun=gul nasului si-al mintii, Base e de trimis cu bamporiu'.... I stick with Xfiles, adica Gfiles, adica nu dau nume... :P

Catalina spunea...

Eu am zis ca macar fac un drum pana la sectie,pun stampila pe langa sau ceva de genul si se anuleaza votul :D
sau desenez un chenar si scriu" Mikey Mouse,Presedinte" si pun "TATOV" acolo :D

Gramatica? Meditatii? :D :D

mircius spunea...

pana la jumatea postului, te taiasem din testament, acum tre sa-l refac.
deci geoana= fara mostenire, think about it si citeste catzavencu :D

SARILLA spunea...

@Dili-:D Mda..cam nepotrivita faza cu poza lui,m-am uitat si eu pe blogul lui,la recomandarea ta.:)
Eh..daca ma trece in blogroll,mai discut..:))
@Catalina-:D pai da,oricum tot personaje imaginare sunt..si Mickey Mouse si presedintele ideal.
Da,meditatii la gramatica limbii romane am dat,acum am redus doar la engleza..:) No need for you.:D
@mircius-m-ai zapacit cu atatea identitati, elodiule!:D
Pai daca pui problema mostenirii, o reglam noi cumva, ca stiu ca sunteti avuti.:D..nu vreau sa pierd nimic...

nnonny spunea...

"decat sa se foloseasca altcineva de votul meu, mai bine o fac eu" - este unul dintre principalele motive pentru care, un cetatean trebuie sa-si exercite dreptul/indatorirea de a vota.
Eu voi merge la vot pe principiul "dintre toate relele, il aleg pe acela pe care, eu, il consider ca fiind cel mai mic.".

Nu voi spune care este, in viziunea mea, cel mai mic rau, insa am un sfat: votati la referendum, se merita! Mai putini parlamentari, mai putini bani dusi pe apa sambetei, parerea mea :D.

miki spunea...

no shiiit, asa idioti sa fie ai lui oprescu???? oh, maaan... ma rog, pe asta poti sa il ierti, ca nu a scris cu mana lui panourile. eu am vazut azi afise cu un independent. scria ca el e roman si nu e de vanzare. curat gramatical. voteaza-l pe el!