luni, 23 noiembrie 2009

Leapsa

Mai am cate ceva de scris, dar incep cu o leapsa primita de la Catalina ca sa nu ma iau cu altele si sa uit.So...

Leapsa este despre lucruri pe care nu le-as face niciodata.Acum...eu am un principiu foarte sanatos, si anume Never say never! Pentru mine niciodata si intotdeauna sunt relative.Totusi, de dragul artei, o sa incerc sa subliniez cateva lucruri pe care nu le concep acum.:)


Niciodata nu ...m-as da in laturi de la nimic pentru Razvan.As face orice pentru el sa il vad sanatos si fericit.Tot ce imi sta in putinta.Si aici cred ca merge faza cu niciodata.:) E valabila.Si cred ca ma intelege orice mama, nu mai am ce sa argumentez.


Niciodata nu ...as fi fericita pe deplin in alt loc decat in Constanta.Am incercat, God is my witness,:) asa ca nu vorbesc doar sa ma aflu in treaba.Am fost plecata "de tot" si nu mi-a fost bine deloc.Aici am familia, prietenii, locurile atat de familiare si apropiate, posibilitatea sa traiesc viata linistita pe care mi-o doresc.


Niciodata nu... mi-as trada prietena(prietenele).Aici nu vreau sa comentez, fiecare intelege ce vrea.Eu sunt o persoana foarte fidela si foarte devotata,si asta e un principiu de baza al existentei mele.:)


Niciodata nu... as iubi pe altcineva asa cum il iubesc pe sotul meu.Chiar daca s-ar intampla ceva rau intre noi(Doamne fereste!) nu as putea niciodata sa simt pentru altcineva nici macar pe departe ce simt pentru honey.(dai o bere,da?ca zic de bine de tine:D)



Niciodata nu ..as concepe viata fara tehnologie.Internet, telefonie, cablu...No way,Jose!


Hmm...ar fi multe, dar nu imi vin acum in minte.A!Mai am una, bonus!
Bonus pentru ca sper din tot sufletul sa imi demonstrez contrariul:D

Niciodata nu..as putea sa nu mai beau Coca Cola.Na,c-am zis-o!Uff...


gata deocamdata.

4 comentarii:

Catalina spunea...

Bine,ca eu am scris acolo muulte lucruri.. si e a2a oara cand fac leapsa asta si iti dai seama ca nu pot sa jur cu mana pe inima si cu ochii pe Biblie,ca n-am sa fac vreodata chestiile alea....:)) :)) :))...Am zis,de exemplu, ca n-am sa fumez vreodata... cu doi parinti fumatori si juma` de clasa mirosind a tutun... cam greu de tinut "promisiunea"dar... sa speram :D
Insa sunt lucruri pe care nu le-as face nici cu pistolul la tampla:D

nnonny spunea...

Si eu merg pe principiul niciodata sa nu spui niciodata. Mi se pare sanatos. Daca as zice "Nicodata nu as...", Universul ar complota impotriva mea si m-ar pune exact in situatia de a-mi calca pe suflet, de a nu-mi respecta cuvantul. Si mai e ceva...evit sa promit, obisnuiesc sa spun "Nu promit nimic, sa vad ce pot face!". :)

SARILLA spunea...

:) am vazut ca ai scris mai multe..eu nu am avut prea multa inspiratie.:)
Vezi ca tutunul dauneaza grav sanatatii.:))

SARILLA spunea...

A,mie de promis imi place sa promit,dar doar ce sunt aproape sigura ca pot face.Si daca am promis, ma dau peste cap sa fac.