luni, 23 noiembrie 2009

Concerned

Mai, sunt foarte ingrijorata.Din varii motive, ca asa sunt eu..o persoana ingrijorata.:D, dar azi am doua motive mari si late despre care vreau sa scriu.

1. Vadim a iesit pe locul 4?!? Conform teoriei mele si calculelor BEC, 5,39% dintre romani ar trebui sa primeasca de sarbatori o frumoasa camasa alba cu multe cureluse. Cado!
Pe bune acum, omul ala, din punctul meu de vedere, ar trebui sa stea intr-un loc plin de caldura si liniste, unde oameni amabili, imbracati in alb, sa ii ofere medicamentatia necesara. Eu ma mir ca este in libertate.Asta asa, in primul rand.Dar sa mai si candideze??? Si sa mai obtina si 5,39%??? Fuck! What kind of twisted world are we living in? Aproape ca nici nu mai pot continua despre asta,atat de nervoasa sunt.
Bine,mai continuu nitel.:D Gasesc eu resurse.
Cum naiba s-a intamplat sa il voteze atatia oameni?si cand te gandesti ca eu ma bucuram sa vad oameni iesiti la vot...daca as fi stiut ca se duc sa stampileze pentru Vadim, le baricadam usile.
Hmmm...


2. In alta dezordine de idei, eu urmaresc Rataciti in Panama. M-am uitat de la inceput, ca e gen Survivor si ma pasioneaza genul asta de emisiune. Si cum am inceput eu asa incet incet, si am prins drag de unii concurenti (mai ales de unul :D) si scarba de altii, am ajuns de tre' sa iau Xanax seara inainte de emisiune. Nu pot, domne', sa ma detasez si sa privesc impasibila cum se omoara aia.:)
Si nu stiu cum se face de toti preferatii mei sunt intr-o echipa si toti oamenii pe care am ajuns sa ii urasc:D(v-am spus ca sunt pasionala?:) sunt in cealalta. Asa ca seara de la 22.00 la 23.00 bodogan in fata televizorului* si imi amintesc cu placere injuraturi pe care nu le-am mai folosit de cand traiam dupa blocurile gri. (astept si propunerile voastre, apropo,ca e destul de mare timpul de emisie, si se epuizeaza repede).
*Excesul de produse televizate poate face rau organismului.Pentru efecte adverse,adresati-va unei camere dintr-o pensiune montana, cu aer curat si ciripit de pasarele.



Bottom line: pun prea mult suflet in orice.Ma stresez maxim si de cele mai multe ori degeaba. Cola(Coca Cola:) ) nu ma ajuta nici ea, tradatoarea,asa ca i'm living on the edge.:))Sunt ingrijorata pentru sanatatea mea.De orice fel.:D
Hai Dinamo!

3 comentarii:

nnonny spunea...

Nu ma uit la Ratacitii in Panama si nu ma omor nici cu politica. Pot spune doar ca sunt foarte dezamagita de rezultatul alegerilor.

SARILLA spunea...

Nici eu nu ma omor cu politica,deloc chiar,m-a traznit acum spiritul civic,la alegerile astea,dar m-a socat faza cu Valium Tudor.

miki spunea...

sa stii ca.
apropos de sanatate.
eu sunt obsedata ca totul e cancerigen.
dar nu iau nicio masura in directia asta.
asa ca apoi sunt obsedata ca stiu ca totul e cancerigen si nu fac nimic in directia asta.

iar pe mine m-a socat ca oprescu, care a fost ales primar general!!! a obtinut doar 1% din voturile pentru presedintie. si n-am inteles cum vine asta.