luni, 21 iulie 2008

Practic...despre nimic...

Nu am mai scris zilele astea pe blog..in mare parte pentru ca nu am avut timp..deh..weekend..dar si pentru ca nu am avut inspiratie. Inspiratie sa aberez am intotdeauna :)) dar de cand numarul cititorilor mi-a crescut considerabil(acum suntem 4) :D ma simt mai responsabila fata de blogul asta.
Acum am oricum o stare de "lasa-ma sa te las" asa ca, desi e noapte si da, noaptea sunt geniala, va amintiti...astazi cred ca o sa fiu mai "light",asa...la inspiratie.
Nu s-a mai intamplat nimic deosebit..a fost ziua Ruxandrei in weekend si am petrecut intai inside, la o maslinuta, apoi am fost prin Eforie, ca in Mamaia iar era crima.As fi vrut sa fac baie in mare sambata noapte, insa era ata de rece apa, incat mi-a trecut cheful instantaneu.
Planuiesc de mult o zi intreaga de plaja, doar eu si un anume domn, insa nu stiu cand o sa avem timp, ca tot se gaseste cate ceva de facut in weekenduri, si parca vad ca trece vara si raman iar nebronzata.Mi-ar placea sa lenevesc o zi intreaga pe sezlong, cu pauze lungi si dese de baie in mare :) insa...nu s-a mai intamplat sa stau o zi intreaga pe plaja de cand aveam 18 ani si nicio grija...asa ca mare minune daca s-o intampla anytime soon.
Off..iar trebuie sa inchei acum, cand doar ce ma incinsesem la vorba..dar am inteles de la cititorii mei :))))) (hai ca e super tare asta!) ca nu "da bine" sa scriu prea mult..isi pierde lumea rabdarea.:D..si si-asa ma suporta greu :D
Bine..gata..termin...ma mai invart pe net si daca imi amintesc ceva mai bag un post :D..ca asta nu am auzit sa fie de rau...inca...

7 comentarii:

andreea spunea...

eu zic ca sunt mai multi :D

lumea intra la mine dupa cautarea: "blog sarilla" :P

miki spunea...

dar la ce bun sa iei in seama gura lumii? asa bine face sa scrii mult uneori... cine nu vrea, nu citeste. dar tu te descarci sau ceva.

...incerc si eu acum sa gasesc argumente pro in conditiile in care tocmai am postat unul dintre cele mai lungi articole ever :))

SARILLA spunea...

yo...ce prompta esti :D..doar ce am fost la tine pe blog..:)
Heee...cine are 5 cititori?Ciiiine?
M-hmmm!!!:D

miki spunea...

:))))))) go, sarilla, gooo!

paai eram prin zona si sunt curioasa de cei care ma citesc. si la tine am vazut poza aia perfecta din susul blogului, nu mi-am putut lua ochii de la ea cateva minute bune. apoi s-a potrivit tocmai asta cu postul lung si nu m-am putut abtine sa scriu si pozele cu bebe... noi tocmai vrem sa preparam unul si sunt tare speriata ca ar putea sa fie urat :))

SARILLA spunea...

:)) Pot sa iti garantez ca va fi cel mai frumos copil din lume pentru voi minim.Daca mai adaugi rude de grad doi mergand cu putin noroc spre cele de gradul 3 mai iubitoare de mic si dragalas..aveti deja un fun club.:)
Asta insa inseamna sa nu mai stai la ora asta pe net..sa fugi sa faceti practica! ;)

miki spunea...

mmmmmmmmmnu, ca suntem in perioada aia de 2-3 luni dupa pastile in care e recomandat sa nu :) deci practica nu e cu finalitate. asta trecand peste faptul ca nu e acasa :)) dar somn tot imi e, asa ca ma strecor rapid in pat! noapte buna dară :)

SARILLA spunea...

Aha..am pricipit..:) Noapte buna sa fie! Ma culc si eu ca peste 7 ore Razvan ma ia de noua!:)