duminică, 27 iulie 2008

Jurnal de calatorie(1)

Hola! Episodul 1...respectiv ziua 1:)
Mda…In primul rand, viva la internet..pentru ca datorita internetului am putut gasi pensiunea la care stam la munte.Dar ajung si acolo imediat.Am plecat din Constanta pe la 2.00(da,da,noaptea) pentru ca trebuia sa o ducem pe socrella “to-the-air-port” si la 5.00 dimineata trebuia sa fie acolo, asa ca…am fost mai matinali, so to speak…Teoretic, am fi ajuns la pensiune pe la 8.00-8.30, dar pentru ca se pare ca sunt mai multe pensiuni cu numele asta prin Sacele..si pentru ca fiecare locuitor de care am putut da in aceasta duminica dimineata la ora 8.00 ne ghida in alta parte decat predecesorul lui si nu in ultimul rand pentru ca da, doamna proprietareasa nu raspundea la telefon..:) am ajuns pe la 9.00 la pensiune, unde..surpriza…nu era nimeni. Macar ne linistisem, insa, pentru ca arata ca in poze...macar pe dinafara. In sfarsit...in cele din urma am dat si de doamna de altfel foarte amabila care ne-a aratat si interiorul. Si ce interior, fratica…si ce interior…
O sa incerc sa nu descriu toate detaliile in primul rand pentru ca sunt foarte multe si m-au surprins foarte placut, iar in al doilea rand pentru ca vreau sa veniti sa vedeti cu ochii vostri despre ce e vorba..si asta inseamna ca ar fi bine sa mai las si elemente surpriza.
Booonnn…Asa cum o sa vedeti pe site…super curte, foisor, gratar, lacusor artificial, un mic parau,astea afara.Inauntru super spatiu pentru luat masa, sauna, toalete peste tot, masa de ping pong, darts, table, carti…spatiu de recreere berechet..o bucatarie extra utilata, camere foarte frumoase si foarte curate..ce sa mai..totul e superrr!A! Si toate astea in creierasii muntilor. O sa pun si poze cu privelistea de la fereastra.
Asa ca astazi a fost day one de relaxare, zi in care am fost in Brasov, la plimbare si masa, si apoi am stat in curte, unde era liniste si pace. Ni s-a parut tare ciudata linistea la inceput, dar ne-am obisnuit repede.:) Am jucat si un ping pong, am facut si sauna, a fost tare bine. Tin sa mentionez, daca nu am fost prea explicita, ca este de departe cea mai tare pensiune la care am fost. Pacat ca are doar 6 camere, ca daca erau mai multe putea trece de departe drept un super hotel.
Acum stau in pat, copilul atomic s-a invartit ca un tititrez toata ziua foarte fericit ca e la munte, sper ca la noapte sa doarma bustean.
Sper sa revin maine cu amanunte caci da, avem si internet fireless. ;) Va pup!
A! Nu am zis cum se cheama pensiunea?Dar nu dati navala toti deodata,da? :D Ok atunci… Iaca: www.pensiuneadoina.ro
Nighty night!

Un comentariu:

rux spunea...

dar ce bine o duceti voi! la prietenii de acasa va ganditi? va pup si va asteptam cu o tona de poze.