vineri, 25 iulie 2008

Plec la munte...:)

Mhmmmm...maine noapte..de abia astept...Plecam in formatie compacta, de 3 persoane,respectiv domnul mare, domnul mic si eu.
Nu am mai fost de mult cu Razvan undeva, si pentru ca nu m-as risca inca sa plecam departe cu el, am zis sa o luam incet, cu Sacele(Brasov).Am gasit o pensiune super pe net..sper sa corespunda cu realitatea.:) Vorbim dupa daca a fost frumos, sa ii fac reclama.:D
A propos de reclama, sa nu uit ca m-a rugat Ruxandra sa pun un site pe blogulmeu, respectiv site-ul asta. Cititi-l cu atentie cand aveti timp..sau mai bine, faceti-va timp! ;)
Mmm..deci plec maine seara..venim joi seara..dar vestea buna este ca acolo avem wireless..asa ca vom avea acces la internet ca si pana acum...Am mai zis ca de abia astept?
Ok then...inchei acum ca nu sunt acasa..poate revin mai tarziu.

3 comentarii:

miki spunea...

hai sa va dixtrati in formula completa si sa nu va intoarceti prea repede. o sa vad cum fac sa pun o pila la dilatat timpul :)

SARILLA spunea...

Sar'na! Mai dilata-l vreo....5 zile :)

Nicoleta Baylor spunea...

Buna Sarilla, m-am bucurat sa descopar azi blogul tau prin faptul ca ai postat un link catre un serviciu al Fundatiei Baylor Marea Neagra, unde lucrez (colega cu Ruxandra). Vreau sa iti multumesc oficial ca promovezi un serviciu gratuit de testare HIV rapida- rezultat in 10 minute- si sper sa avem mai multi clienti. Mai ales tineri- sa se informeze si sa fie responsabili. Iti doresc toate cele bune si vacanta placuta!