miercuri, 16 iulie 2008

Lucky

Am vazut aseara un reportaj la tv despre un ursulet koala care a fost acrosat pe o autostrada parca de o masina, iar tipa care conducea nu si-a dat seama de situatie.Lui i-au ramas capul si o labuta blocate in bara din fata a masinii, iar femeia, care vazuse ca un ursulet ii taie calea, s-a uitat in oglinda retrovizoare insa nu a vazut nimic in urma, asa ca si-a continuat drumul cu o viteza de 100 km/ora.Intr-un final, cineva l-a vazut pe bietul ursulet agatat acolo si l-au dus la spital, unde au trebuit sa taie grilajul ca sa il scoata.In afara de cateva zgarieturi si bineinteles o sperietura maare de tot, koala nu a avut nimic, asa ca i-au pus numele de Lucky.In fine, este un caz fericit si dragut, insa mi-a atras atentia altceva: koala va mai sta(desi nu are aproape nicio rana fizica) 45 de zile internat in spital, pana isi revine din soc......Si am stat eu asa si m-am gandit un pic la OAMENII internati in spitale la noi in tara, cum stau ei cate doi in pat,asa,sa se cunoasca mai bine...si cum trimit doctorii nostri acasa batranii trecuti de o anumita varsta, refuzand sa ii mai ajute, ca deh...ce importanta mai au ei?Oricum vor muri,nu?De ce sa mai ocupe spatiu degeaba? Si cate si mai cate particularitati ale spatiului mioritic...Si m-am intristat, pentru ca mi-am dat seama ca nu vom ajunge poate niciodata ACOLO.ASA.

Niciun comentariu: