luni, 2 mai 2011

De ieri

O faza super tare pe autostrada azi. Erau doua masini, una bulita,tractata,un SLK, si un Audi S6 imediat in urma ei. Cea bulita avea numarul I apoi un fel de emblema,ceva ce putea trece drept inima-respectiv looove- si apoi scria PEPY. :D Deci I love PEPY,ati retinut.:)
Cealalta avea numarul I love LILI 2. Eeee? How cool is that,suckers? Mai e nevoie sa zic ce nationalitate aveau mandrii posesori? Numarul masinii ce il tracta pe lovitul PEPY era de Timisoara,faceti voi calculele.
Ahhh...ce mandra sunt ca sunt romanca! Uite,ma,ai nostri ca brazii,cum se realizeaza ei worldwide...
Asa ca m-am hotarat:nu ma intorc in tara pana nu imi pun la mica si acum murdara Fabie: I looove Salam! That't the least I can do to show how proud I am!
De la fata locului,eu.

Asa se intampla mereu:cand anunt ca nu mai scriu pentru o perioada,da beletristica- n mine. In fine,azi am avut de parcurs 1100 km,asa ca nu ma plang de timp. Scriu pe telefon si cand dau de net public. Eu public,nu netul public.:)
Am plecat de doua zile si deja m-am minunat de vreo trei ori.
Am oprit la un moment dat pe autostrada sa mancam ceva si sa ne dezmortim. Am intrat in restaurant unde bineinteles ca aveau o multime de nebunii,salate,sandwichuri foarte proaspete si dulciuri fel de fel si cand am iesit sa caut toaleta,am gasit asta:






Mancarica si apa pentru caini. Asa,sa fie. In mijlocul a nimic,pe autostrada...


P.S. Nu va mai zic despre cum era la baie...
Oooh...neagra strainatate,nu?

2 comentarii:

Anonim spunea...

Nasa foto... vrem postari!!

SARILLA spunea...

:))) Am tot zis ca o sa scriu,dar sunt stresata acum cu semnatul. A.s.a.p.,I promise!