luni, 30 mai 2011

News

Nu am mai scris in ultimile zile,si chiar ma gandeam acum,ca au fost destul de pline,poate tocmai de asta nu am mai avut timp.
Pline pentru ca m-am tot agitat sa il inscriu pe Razvan la gradinita,asta a fost,de cand am venit,stresul meu major.Am reusit,sunt foarte incantata, l-am inscris si unde am vrut eu,la una dintre cele mai mari scoli,si sper sa ii fie bine.Acum ne-am apucat de franceza,sa il si invat cate ceva pana in toamna.Sunt incantata de gradinita asta,vor face si piscina in cadrul orelor de sport,drumetii,diverse proiecte,sper sa fie frumos.I-a dat si o foaie cu necesarul pentru prima zi de cursuri,1 septembrie.:)
Asa ca m-am foarte linistit ,chiar o zi intreaga,daca nu exagerez,nu m-am mai stresat de nimic.:)A doua zi am luat-o de la capat,ca nu pot eu sa stau asa,fara griji..:)
Weekendul asta am dat o fuga in Franta,in Lille.Am ramas foarte impresionati de oras,e muult mai misto decat ne asteptam,si ma bucur pentru alegerea facuta.(cu mutatul in Belgia:D) Asta e super tare aici:nu ai ce face intr-o sambata dimineata,dai o fuga pana in Franta,sau Germania,sau Anglia..
Da..cam asta e deocamdata
De la fata locului,eu

2 comentarii:

ruxx spunea...

greu tare, dificil...unii se plimba, altii acasa...la pensie...

SARILLA spunea...

:))Tu cred ca afli inaintea mea ca o sa postez pe blog,asa de prompta esti..:)
Cum e acasa?:)