luni, 29 martie 2010

Cheaters

Bine v-am regasit! Cand va tot spun ca zilnic concep cel putin 3-4 postari in mintea-mi, nu va mint..doar ca e asa o mare distanta pana la calculator...ca nu ai zice ca gandesc vreodata,la cat de rar scriu.:)
Azi sunt mai..romantica,asa...si m-am gandit sa scriu despre relatii.Si asta ca urmare a unui brainstorming de real succes petrecut weekendul asta la Lepsa. Unde am vorbit despre subiectul enuntat deja.
Vreau sa va anunt ca nu sunt prea vesele concluziile. Cica lumea cam inseala,asa. E ceva obisnuit. Asta inseamna,inca o data, ca idioatele alea de filme la care m-am uitat eu 30 de ani nu mi-au adus nimic bun.Mi-au mancat timp si mi-au dat sperante.False.M-au urcat ca sa am de unde sa cobor.
Deci cade faza cu Fat Frumos cu palosul gros. Ma rog, zvonul cu palosul nu a fost infirmat inca,dar printi mai rarut. Ca cica se practica mai ales relatiile extraconjugale la serviciu. Si mai ziceau oamenii astia cu care am muntenit eu, toti oameni trecuti prin viata :P ca cica toata lumea stie de relatiile astea,chiar daca cei cu pricina se ascund.
Pai aici eu iar am iesit pe minus.Ca eu pana nu vad omul in actiune :D sau nu imi marturiseste cu mana pe Biblie,nu sunt suspicioasa.Mai ales daca infidelul cu pricina sustine ca e nevinovat.Pai,daca omul zice ca nu?!?Eu daca zic ceva,pai asa e.
Ca nu stiu sa mint.Sau daca mint, nu pot sa privesc omul in ochi.Si mai vroiam sa ma faa actrita..spalau aia cu mine pe jos.:(
In fine..sa nu divagam.Deci barbatii inseala. Des.Dar si femeile.Ca na, cu cine sa insele si barbatii,nu? Naspa.Aiurea.Cam nasol.
Deci el nu ramane cu ea si continua sa ii faca declaratii, bucurii si surprize pana la adanci batraneti?...Dar atunci batraneii?Batraneii aia pe care ii vad eu de mana primavara prin parcuri?Cu aia ce e?Se prefac? Ca o fac taaare bine.
Off...nu ma mai joc. Vreau sa cred in dragoste vesnica, in relatii "pana ce moartea ne va desparti", in "te iubesc" si...da..in fat frumos...vreau sa cred in fat frumos.
Chiar am ramas ultima romantica desavarsita?Cand au disparut toti?Si,mai ales,unde?
Sunt prea ocupati sa flirteze la birou,cu noii colegi?
Eu vreau sa fie primavara in relatii, sa fie dor,sa fie pasiune si sa fie...mereu.
E oare cineva/care sa-mi poata da/asa ceva macar de ziua mea? :)

4 comentarii:

nnonny spunea...

Intr-adevar, multi oameni inseala, din nefericire.

Am fost si eu la Lepsa in octombrie. Foaaarte frumoasa zona :X :X :X

ruxx spunea...

sustin campania:"primavara in relatii", cine se mai baga?

Dili spunea...

Mmaicule, daca oamenii si-ar dori asta, ar avea-o. Dar ei vor sa vada cum e, se simt indreptatiti sa strecoare un pic de piper in supica vietii lor dar nu-si mai dau seama ca nu mai au parte de supa ci de piftie. Si atunci incep sa creada si ei ca viata e ca o piftie si il asezoneaza tot mai mult... pana ce sfarsesc bolnavi de... stomac.
Eu iti doresc o supica cu galuste pufoase toata viata!

PS; si sarbatori frumoase!

SARILLA spunea...

@Nnonny-Da, e frumos acolo.Liniste.
@Dili-Pai stiu, si tocmai asta ma infurie..natura umana..:D
Pai..mersi si..la fel!:)
(mmm..mi-ai facut pofta si de supa cu galuste..o sa fac si eu zilele astea..yammy..)