miercuri, 17 martie 2010

EFG aka E Foarte Greu

Hmm...trag aer in piept pentru a ma calma si a putea sa scriu tot ce imi trece prin minte acum.Bine, nu o sa reusesc, fiind o persoana atat de complexa,dar..:))
Acum o luna de zile sau chiar mai mult am inceput sa umblu sa fac un credit.Si cum mai aveam un card de la EFG de cand ne luasem niste electrocasnice (prin 2003), card pe care de altfel nu il mai foloseam de mult timp, mi s-a cerut sa inchid contul la EFG pentru a nu-mi fi afectata suma pe care mi-o putea oferi banca.
Toate bune, frumoase si simple. Am sunat la EFG sa vad ce trebuie sa fac, pentru ca mai incercasem o data sa inchid contul si ma chemasera pe la Bucuresti, lucru un pic peste mana la vremea respectiva. Sun, imi fac cunoscute intentiile de inchidere de cont si mi se spune ca trebuie sa trimit o copie dupa cartea de identitate si o cerere de inchidere de cont pe o adresa de mail sau de fax. Foarte simplu, foarte practic, ca doar traim in epoca descoperirilor si a inovatiilor,asa ca o intreb foarte amabila pe doamne cam cat ar dura pana sa imi fie inchis contul dupa aceasta operatiune.
-Pai...o luna de zile.
-Mi-ar trebui mai repede de atat.Se poate?
-Da, dupa ce se inregistreaza cererea sunati si cereti urgentarea inchiderii contului si se rezolva in 7 zile.
-Perfect.
Ma duc la 10 minute dupa ce inchid, trimit pe mail,ca asta imi era mai la indemana o copie dupa CI si o cere completata si astept zambitoare ziua urmatoare,sa cer urgentarea inchiderii contului.
A dous zi, cam la 24 de ore dupa primul telefon,sun iar.
-Buna ziua!C-o fi,c-o pati,am sunat sa vad daca mi s-a inregistrat cererea si sa cer urgentarea...
-Pai nu s-a inregistrat.Sunati maine.
Sun a treia zi,aceeasi poveste.Nu se inregistrase.Intreb de ce..pai sunt foaarte multe cereri zilele astea..practic toata populatia Terrei a cerut cate ceva de la EFG,asa ca mai dureaza.Eh...si trecu o zi, trecura 3, trecura 7 si mie nu mi se inregistra cererea nici batuta. In fine, exasperata, dupa ce le stiam numele tuturor operatorilor EFG si ma certam in fiecare zi cu cate unul care imi zicea ba ca nu s-a inregistrat,ba ca nu s-a primit mailul, zic hai sa nu le mai dau motive si sa trimit SI un fax cu aceeasi dorinta.Trimit faxul..asta nu avea cum sa nu ajunga(stiu, nici mailul,dar na..bulk..spam..bullshit) si sun iar.
-Buna ziua! Sunt tot eu, vreau tot aia, am trimis fax.L-ati primit?
-Da.Reveniti in 48 de ore sa verificati daca s-a inregistrat cererea.
Soc si groaza.
-Doamna, cum in 48 de ore,ca pana acum, de o luna de cand sun toti colegii mi-au spus ca se inregistreaza(teoretic) in 24 de ore.
-A,nu,ca s-a schimbat.Acum e in 48 de ore.
Ma rog.Sa-ti fac, sa-ti dreg,toate cele bune,sun poimaine.
Sun dupa 48 de ore si dau peste ceea ce eu m-am gandit ca era o domnisoara cu nevoi speciale, ajunsa acolo din mila statului sau din marinimia sefului.Nu stia sa scrie, sa citeasca, sa vorbeasca, nu stia practic nimic folositor mie si cred ca era si in prima ora de munca din viata ei.
-Buna ziua!Bla-bla-bla(de fiecare data trebuia sa zic niste date de identificare)
-Daca sunteti draguta sa imi spuneti si mie ..nu mai stiu..o adresa,parca.
Ii spun, dar nu intelege.Ii mai zic o data,la fel.Zic hai sa ii spun pe litere.Trebuia sa ii zic bcd(parte dintr-o adresa de mail) Si incep:
-B de la Barbu, C de la Cornel si D de la Delavrancea(ca,na, daca zisesem Barbu..sa zic tot de el:) )
-Deci BCDV?
-:))) Nu, domnisoara, Delavrancea e intr-un cuvant.:D Doar BCD.
In fine...dupa lupte seculare ce au durat mai bine de o luna, imi inchid si mie contul.Imi trimit inchiderea prin mail(la ce adresa credeti???-la cea de pe care NU primisera cererea de inchidere).o duc la banca si cei de acolo imi spun ca vor foaia originala cu inchiderea, nu cea scanata de pe mail.UUU!Sun iar la deja vechile mele cunostinte,asta se intampla joi, cred.Joi, pe 11 martie adica.Le spunsa imi trimita si astept.
Azi, miercuri 17 martie, asteptand inca scrisoarea de la Bucuresti, sun iar la EFG sa vad daca au trimis-o.
-Buna ziua.Sunt eu, draga de mine care asteapta o scrisoare, puteti verifica daca a fost trimisa?
-A fost trimisa pe data de 10 martie, nu e vina noastra ca nu a ajuns.
-Hoold your horses!Eu am cerut sa mi se trimita abia pe 11,dar nevermind,cu atat mai mult, de ce dureaza atat?
-Dureaza pana la o luna, doamna!De la noi a plecat, nu e treaba noastra!
-Cum sa dureze pana la o luna, doamna?Vine de la Bucuresti la Constanta, ce, vine purtata de vant?Cum o luna???
-Atat dureaza, doamna!

...Trag iar aer in piept...nu, nu pot sa scriu tot ce imi trece prin cap....

5 comentarii:

nnonny spunea...

Da...deci cum spuneam...traim in Romanica! :| sper ca intre timp, a sosit scrisorica!

Anonim spunea...

DA... DA...traim in Romanica :)
sper din toata inima sa fi ajuns scrisoarea...
...si mai sper sa nu-si mai faca nimeni de lucru cu cei de la EFG...

Anonim spunea...

Ai rezolvat problema?
Ti s-a mai cerut vreun ban la inchiderea contului?

Eu am unul deschis de vreo 6-7 ani si nu l-am mai folosit de cand mi-am terminat de achitat ratele. Ai idee daca mi se va cere vreun ban pentru inchiderea contului(daca intre timp contul/cardul nu a fost folosit deloc)?

SARILLA spunea...

Da,s-a rezolvat atunci..adica acum vreo doi ani si nu mi-au mai cerut bani in plus...atat le trebuia.Sper sa nu iti ceara nici tie.Succes!

Anonim spunea...

Sper sa nu am probleme cu ei.
Multumesc pentru raspuns.