marți, 16 martie 2010

De prin casa adunate..a nu stiu cata parte

Il aduceam pe Razvan de la gradinita,si eram la un stop.Pentru ca primarul nostru e fan biserici a construit vreo 15389 mai peste tot, una din ele langa intersectia noastra. Se uita Razvan pe geam si vede cele doua...nici eu nu stiu exact cum le zice...in care pui lumanarile pentru vii si pentru morti.Si in fiecare dintre ele ardeau,evident,lumanari.:) Sta el asa,se uita,cand il aud:
-Uite,mami,aia fac gratar!

:)

Si inca una,proaspata.Faceam niste mamaliga mai devreme,dupa ce ne intorsesem de la gradi,pentru un ostropel pe care il facusem mai devreme.Si cum invarteam eu si la mamaliga, si mai puneam si in farfurii mancare,si alte alea,Razvan tot imi cerea:
-Mami,vreau doar carnita!
-Stai,mami, imediat,ca fac si mamaliguta!
-Mami, vreau doar mamaliguta!
-Stai,mami,ca am doar doua maini!
-Mami,cand o sa ai patru maini o sa imi dai si carnita si mamaliguta?

:))

Un comentariu:

nnonny spunea...

=)) tare de tot faza cu 4 maini =)) inca rad...nu-mi iese din minte. Parca vad o mamica cu 4 maini, incercand sa satisfaca doleantele dragalasului de copil =))