joi, 8 octombrie 2009

Venetia si Gardaland

Mi-am adus aminte ca aveam o restanta din Italia, cu ziua in care am fost in Venetia si in Gardaland.
Pai..a fost una dintre cele mai frumoase zile, intai am fost la Gardaland, am semnat condica inca de dimineata. De acolo nu am foarte multe poze, ca am fost mai preocupati sa ne dam in chestii-trestii decat sa facem poze. Foarte tari masinutele, doar ca stateai vreo 45 de minute la coada sa te dai...2 minute maxim,ceea ce era destul de frustrant.Caldura,caldura...aglomeratie...ohohoo..dar in rest frumos.
Pentru ca erau foarte multe in care sa te dai si noi nu aveam nici rabdarea nici timpul necesar sa asteptam la toate, ne-am dat doar in cele in care nu ne mai dadusem in alte parcuri sau in preferate.:) Si ca veni vorba, cea mai tare chestie la parcurile de distractii de top sunt salile alea 3D, unde ti se misca si scaunul, te stropesc si cu apa, totul sa fie cat mai real.Pe mine ma fascineaza 3D-ul.:) Am inteles ca vor deschide si in Romanica.
Am si cateva poze,mai mult cu mine, din pacate, nu am fost inspirata sa fac mai multe pe acolo, la parc.:)




Asa...iar Venetia, nu stiu daca am mai scris, mi-a placut mult de tot,dar la nivel de plimbare de o zi,maxim un city break,pentru ca nu vad ce ai putea face mai mult.
Am vazut acolo ceva taare ciudatel, pizza cu cartofi prajiti :D. Sor-mea cand a vazut poza a zis ca poate era mancare pentru saraci.:)pentru ca era doar blatul de pizza si niste cartofi peste.
Asa,si poze acum:


3 comentarii:

Dili spunea...

Frumoooooos, auzi dar ce muschi ti-au crescut, si totusi cum te-au incatusat aia... hmmm.. clara dilema :P

SARILLA spunea...

Eee..i-am lasat, sa nu ii frustrez..:D

miki spunea...

ma tot uit si uit sa zic. iti sta bine cu burta de indian. esti foarte... exotica :D