joi, 22 octombrie 2009

Mama Omida sort of thing

Eu nu cred in supranatural.Nici in superstitii, deochi sau alte de-astea.Nici in OZN-uri,dar asta e alta discutie.Mai mult in astea demonstrate stiintific,asa.Cred doar daca vad cu ochii mei, daca ma conving personal.Intr-adevar, acum multi ani am fost la o ghicitoare, si ea mi-a ghicit, in cafea, 1 la 1 ce mi s-a intamplat mai tarziu.Word by word. In amanunt.Si cand mi-a "expirat" predictia, m-am dus iar, insa nu s-a mai potrivit nimic.Nu stiu daca are importanta ca a doua oara mi-a ghicit in tarot,dar nu a mai mers.

Cred insa in dorinta oamenilor de a crede in ceva.Ca e vorba de biserica, ozn-uri, bionenergie sau vrajitoare, oamenii se leaga de ceva care ii mentine conectati.La realitatea lor.Lumea pe care si-o cladesc.Asta le da putere.

Si cum orice regula are si exceptii, la fel mi s-a intamplat si mie acum vreun an,cred, cand Razvan plangea in fiecare noapte.Se trezea plangand, si o tinea asa de 4-5 ori pe noapte, mereu.Nejustificat.A fost cumplit.Eram zombie. Pana mi-a propus soacra-mea sa il duca sa ii toarne cositor la o baba de pe strada. Bineinteles ca prima data nu am fost de acord, ne-am tot adus argumente una celeilate, pana s-a dus ea asa, pe blat,intr-o sambata. Sa va mai zic ce s-a intamplat dupa?De duminica , Razvan nu a mai plans.Deloc.Nici nu s-a mai trezit macar peste noapte. 1-0 pentru soacra-mea.Si pentru baba de pe strada ei.No comment.

Acum, de cand a inceput gradinita, plange iar.Se trezeste cel putin o data pe noapte.Fara sa stie de ce,dar pare speriat.Asa ca, atunci cand mi-a fost sugerata ideea cositorului-iuhuuu-yeah,baby!Let's give it a try! :) Asa ca urmeaza sa ii spun soacra-mii sa il duca.Poate mai merge figura o data.Si, intre timp, tot astept sa creasca Razvan o data sa nu mai fie probleme din astea.Pe care nu mi le pot explica.

Daca o tin tot asa, la anul ma duc sa caut cercuri prin lanurile de porumb.:) Si, a propos de semne, am gasit pe net, nu mai stiu unde, o poza super tare :






Freedom

7 comentarii:

Dili spunea...

de belea poza!!!!!!!!!!!!
Mai, ce zici ca-i face copilului cu cositorul ala? Ce descantece zice baba aia??? zi-mi si mie sa nu mor proasta...

SARILLA spunea...

:) Si mie mi-a placut mult.:)
Pai...ii toarna cositor in apa, si cica daca se teme de ceva,cositorul ia forma lucrului respectiv in apa.:D

Dili spunea...

aa, si ti-a zis ce forma a luat atunci???? Tre' sa faca poza.... nu stiu ce sa mai cred, raul exista si niste energii pe acolo tot sunt, asa ca... tinem pumnii!

nnonny spunea...

Si pe mine, m-a dus mama la o babuta cand eram mica, sa-mi toarne cositor si a dat roade.

Cred ca se pune problema in felul urmator: in momentul in care tu, ca persoana, crezi in ceva, ii dai acelui "ceva" o forta asupra ta.

SARILLA spunea...

@Dili- Da, a zis ca s-a dus in toate directiile, ca avea multe temeri.:)Sa vedem acum, daca iese treaba..sper..
@nnonny-Hei, bine ai revenit!:)
A!Deci s-a mai intamplat si la altii,da?Ma bucur:)
Da,si eu zic la fel ca tine...trebuie sa crezi in ceva...

miki spunea...

aoleo, ma duc sa caut si eu babe cu cositor in bragadiru.

dar sa stii ca eu cred ca rayvan are acum stresul ala pe care il aveam si eu cand ma treyeam sa ma duc la munca. si inainte de asta, la scoala. gen: de ce de ce de ceeeeeeeeeeeeeeee???? :)

SARILLA spunea...

:)))
Da, e foarte posibil..si eu am trecut prin drama asta cu scolarizarea obligatorie..:)))