marți, 13 octombrie 2009

I'm losing it...

Gata! S-au dus vremurile in care tineam minte.In care tineam minte punct.Orice, nu amanunte.Alea s-au dus de...nu mai tin minte de cand.:)Sunt oficial in pauza.
Una din preocuparile mele multiple este sa mai meditez. Acum nu mai am multi copii, respectiv unul si bun. O fetita mica mica,Mara.Si cu Mara am meditatie lunea, de la ora 17.00. O ora, ca e mica.
Si lunea trecuta, sau acum doua saptamani, chiar nu mai stiu, pe la orele 16.00 am plecat eu ca o floricica spre sor-mea, in vizita.Cu Razvan cu tot.Sor-mea care sta la vreo 5 minute de mers pe jos de noi.Si am ajuns, si ce bine ne simteam, si ce mai ne relaxam. Pana cand m-a sunat sotul ramas acasa ca a venit Mara.La meditatie. Ca e 5 si na...a tinut minte sa vina. Eu uitasem.Si baga viteza spre casa, cu Razvan pe care tocmai atunci il apucase oboseala si vroia in brate. Am ajuns pe la vreo si 7 minute, aratand ca dupa maraton. Mi-am cerut scuze timid Marei care se uita la desene si nu parea deloc deranjata de intarzierea mea, ba dimpotriva, poate de revenire.:)
Ieri a fost luni.:D Si la 4 m-am dus dupa Razvan, sa il iau de la gradinita.Apoi ne-am dus in mall, sa se dea in masina de pompieri.Si in Jeep-ul galben. Si in Caruselul Magic.Si am fost si la Diverta. E frumos la Diverta. Sunt multe carti frumoase si e un loc special pentru copii, sa se joace cat se uita parintii lor si saliveaza la cartile frumoase.Si apoi am iesit in parc.Si am aruncat cu pietricele in apa, si admiram lacul..cand..a sunat telefonul. Acelasi sot ramas acasa.Aceeasi Mara venita la meditatie.Si aceeasi eu alergand ca nebuna pana la masina.Pentru ca de data asta eram mai departe.Si de masina, si de casa,si mai ales de vremurile in care imi aminteam chestii.
Si am ajuns pe la vreo si 12 minute.Si mi-am cerut iar scuze Marei care chiar a insistat ca nu e nicio problema. Dar eu tot i-am promis ca ii fac o clama mica de par, sa ma ierte.:) Ca i-a placut un model.
Concluzie: De azi am o noua alarma.Suna lunea,pe la 16.00 si imi furnizeaza cateva informatii: ca am meditatie, cu cine:D,cand...de ce...:D

4 comentarii:

Dili spunea...

ei,.si.tu.Brutus?.La.mine.de.mult.Roza-scleroza.imi.joaca.feste.,.desigur.de.amplitudine.mia,.dar.daca.cresc.exponential.am.pus-o.....

SARILLA spunea...

:))) Varsta, draga mea, varsta..ehee.cand eram eu tanaraaa...nu se intampla asa...

miki spunea...

:)))))))
pe mine oricum m-ai castigat de cand ai zis ca pe fetita o cheama mara. nu mai pot face misto de tine in conditiile astea :)

SARILLA spunea...

:))) Iti zice ceva numele asta,sau ce?:D