joi, 15 octombrie 2009

Munca-o placere

Am cel mai tare loc de munca din lume.Nu ma intrebati ce post ocup, nu stiu nici eu.Si nici ce salariu am.Nu inca.Dar am un program super, doua colege de birou pe care parca le stiu de cand lumea :), un sef la fel de...familiar si...un birou numai al meu.:)
Deocamdata volumul de munca e mic...sper sa am mai mult de lucru curand. Dimineata ma trezesc cu un zambet pe fata, iar vinerea sunt tare suparata ca s-a terminat saptamana.
Ieri, colega mai in varsta(sunt doua, una mai tanara si una mai in varsta :D) a facut cinste cu pizza. Si cu paleuri.Foarte bune.Doar pentru mine si colega tanara, ca ea nu mananca pizza.Nu prea mananca nimic la munca.Mai fumeaza din cand in cand.Dar pe noi nu ne deranjeaza,chiar daca nu fumam de fel.
Dimineata vin cu masina cu tinerica.O iau din drum, dupa ce il las pe Razvan la gradinita.I-am propus si colegei celeilalte sa o iau din drum, dar a zis ca prefera sa mearga pe jos.Eh...probabil ca se va razgandi cand or incepe nametii.
E bine sa muncesti asa. Si daca stau bine sa ma gandesc, asa a fost mereu la mine.Am avut doar locuri de munca bestiale.Nu muncesc des, probabil tocmai de-asta, ca locuri din astea se gasesc mai greu.Dar merita.Gata! Va las acum, mai profit de timpul ramas pana plec acasa.:)

5 comentarii:

georgi spunea...

Si ptr colega tinerica a devenit locul de munca unul mai placut de cand ai venit tu:))

Dili spunea...

ejti.nebuna,.n-aveti.reprezentanta.si-n.Bucuresti?[icon.cu.ochi.stralucitori:D]

SARILLA spunea...

@georgi- :D Asa mi se intampla..infloresc gradinile, intineresc batranii, imbunatatesc locurile de munca...:))
@Dili- :D Nups...deocamdata loco.:D

miki spunea...

atunci sa speram ca batranica nu citeste ce zici de ea :)

mi se pare cel mai grozav lucru ever sa ai un job care sa te faca sa tresalti de bucurie. mie nu mi s-a mai intamplat asta de cand m-am angajat prima oara. si a trecut ceva timp de atunci... deci te invidiez sincer, dar intr-un mod inofensiv :)

SARILLA spunea...

Pai de ce sa nu citeasca?Am zis de bine...Si nu e batranica, doar mai in varsta..:)
Pai tu acum ai o slujba si mai si decat orice...:)Doar ca nu esti platita...:))