miercuri, 15 octombrie 2008

Budapesta- part 2

Mda..ziceam ca printre obiectivele importante in itinerariul nostru era la loc de seama si "cel mai mare mall din Europa Centrala", pe care eu mi-l inchipuiam a fi un mic Paradis.SO NOT! Era mare, all right..dar..la ce bun?:) Nu aveau firme cunoscute..nici macar Zara..care e in toate cotloanele...aveau haine urate si scumpe...esec total, ce sa mai...Am reglat-o cu shoppingul, nu am ramas datoare, dar in centru.
Asa..ce mi-a mai atras atentia...Un extra mega super truper restaurant, Fusion pe numele lui, care arata ca in reviste si avea si preturile pe masura, dar care avea cea mai tare prezentare si cea mai misto baie pe care am "vizionat-o" eu pana acum. Zici ca era club..:)
Acolo am mancat cate o prajitura si am baut cate un suc, ce au costat cam 50 lei in banii nostri.Pretty much, ha? Dar a meritat. Este un loc frumos, despre care ulterior am auzit mai multe lucruri...murdare :)))...deh...cum auzi despre locurile cu fite.;)
Si a propos de bani, ca tot am mentionat preturi..frate..greu ne mai era cu banii lor...costa cate nushcatesutedemii o chestie, si apoi noi imparteam sa aflam cati euro inseamna, si apoi inmulteam sa aflam cati leuti inseamna..de ne trecea cheful sa mai cumparam...Sa treaca la euro, propun!
Un alt target pe care l-am dorit realizat a fost sa mergem la un all you can eat.Stiti, acel loc minunat in care dai 10 euro(suma variaza, atat am dat noi unde am fost) si mananci...fara numar..ca sa citez clasicii in viata. Auzisem ca fac si astia siretlicuri, ca iti baga bautura in cantitati mari si toaletele sunt mici sa nu poti sa faci nimic linistit si sa tii in tine ca sa nu mai poti baga la infinit in stomacel..in fine, multe chestii.Ideea e ca a fost ok acolo, poate mai putin pentru mine si sora-mea, ca nu mancam eu decat pui(acolo am mancat prepelita sau nu mai stiu ce-tot ceva cu pene) iar ea doar apa paie si bataie, ca e pretentioasa la mancare, dar bucuria de a fi acolo si de a sti ca putem sa mancam cat vrem a fost mai mare decat pofta sau foamea de atunci, asa ca la sfarsit am iesit pe plus.
Eu m-am descurcat onorabil mi-am pus cate o lingurita din toate ce erau mai deosebite, ca sa gust cat mai multe si am gasit si mancaruri delicioase, si dulciuri bune-bune..a fost misto de tot...Trasaturile romanesti din mine si-au facut auzit glasul pamantului si la sfarsit am bifat si eu bucuria de a servi ceva moca(asta in afara de cei 10 euro platiti la inceput pe care nu i-am pus la socoteala) :))
Per total..repet..a fost totul bine, de abia astept sa revin in Budapesta si sa completez cu amintiri noi blogul:).
Din episodul urmator: O incursiune plina de suspans in Egiptul Antic...Bine, nu atat de antic, dar foarte Egipt. Lux vs. Mizerie, Sila vs. Foame. :D
Cya!

Niciun comentariu: