miercuri, 3 septembrie 2008

Ma simt bine

Nu ca as fi patit ceva, Doamne-fereste, dar acum, in momentul in care scriu, ma simt foarte bine. Am o stare de liniste sufleteasca si credeti-ma..e prea rara ca sa nu o consemnez. Cred ca stiu si de unde vine. De cateva zile..vreo 2 saptamani, am inceput sa merg la sala regulat(aproape in fiecare zi) si am observat ca dupa ce termin de mers(deocamdata) pe banda ma simt foarte bine.Si cum doar ce am sosit de la sala..voila si motivul starii de bine de azi. Oricum, ma bucur si pentru ca merg la sala si pentru ca am starea asta placuta.
Hm..nu am mai scris de ceva timp, s-au intamplat multe lucruri placute si importante pentru mine intre timp, am facut 5 ani de casnicie (sau caznicie?:) ) si sotul meu mi-a pregatit o surpriza comandata :D. Adica i-am ordonat, l-am amenintat sa imi faca o surpriza si unde mai pui ca i-a si iesit..a fost foarte frumos.O zi reusita! Am incheiat vara cum se cuvine. :) Si mi-am luat(adica am primit cadou ;) ) si pantofii de la Zara pe care ii urmaream ca o obsedata de cand i-am vazut prima oara.Pretty good!
Apoi, mi s-a mai indeplinit o dorinta, si anume sa fim si noi nasi..:)) ce mai sufeream ca toti din jurul nostru cununau si noi nimic..ce mai sufeream..ei uite ca s-a rezolvat si asta, si prietena mea din liceu, Laura, se marita. Face Mircea femeie cinstita din ea si ce alegere mai buna pentru nasi decat noi? :D
Asa...deci numai lucruri bune.weekendul a fost placut, vreme frumoasa, am inteles ca oricum va fi o toamna calduroasa, asa ca probabil ca vom mai avea ocazia sa facem si plaja.Daca mai fac una se fac 5 .:D Asa e cand stai pe malul marii..nu ai timp sa mergi. trebuie sa ne faca bucurestenii de rusine. :D
In rest...mai nimic...Razvan e din ce in ce mai dragut..vorbeste mult si dulce si nu ma mai satur sa il privesc si ascult.As vrea sa inghet timpul, sa fie mereu cum e acum.Nu numai el, totul...
weekendul asta va fi foarte aglomerat, vom trece prin toate etapele prin care trece omul in viata lui :D adica (in ordinea numerelor de pe tricou) botez, nunta si pomana.Si cand zic vom trece ma refer, desigur, ca invitati :D.
Gata..am scris destul...cine stie cat mai dureaza starea asta de bine si vreau sa o savurez in liniste.:)) Bye!

Un comentariu:

andreea spunea...

ma bucur ca esti bine
dupa ce trece week-ul asta aglomerat sa ma suni, ca tre sa mai vorbim si noi :P
miss u :*

dist placuta la nunta, ma bucur ca vi s-a implinit dorinta :)

la multi ani pt cei 5 ani!
( cand am citit 5 am ramas :|, eu zic ca sunteti casatoriti de mai bine de 10 ani :D )

pup mare pt razv
>:D<