miercuri, 17 septembrie 2008

Vesti bune

Au trecut 10 zile de cand nu am mai baut Cola.(Coca Cola,desigur)
Vreau sa vad cat pot sa rezist fara. Imi fac ambitia. M-am gandit ca daca tot sunt incapatanata cu atatea, macar sa fie si ceva constructiv, si am hotarat sa vad cat rezist. Ma relaxeaza ideea ca pot bea oricand doresc, mi-a fost greu prin ziua 5, hai si in ziua a 6-a ;)..dar am descoperit un secret: daca beau muuulta apa..nu mai simt nevoia de Cola.
Nu mi-am propus sa renunt de tot, Doamne-fereste! :D (asta daca citeste cineva de la compania Coca Cola, sa nu se sperie si sa inteleaga de ce le-au scazut vanzarile..dar e doar temporar, ok?). Om trai si-om vedea. Deocamdata....I am counting...

3 comentarii:

Anonim spunea...

Stai linistita, atata timp cat exist eu vanzarile lor sunt ok :))

SARILLA spunea...

Ok..trebuie sa ii sprijinim..:)

Anonim spunea...

Normal :)) Ca eu nu stiu ce m-as face fara ei :D