sâmbătă, 6 septembrie 2008

Divort

Acum cateva zile am auzit iar despre un divort, al unor cunostinte. Ma ingrijoreaza mult fenomenul, am facut un calcul si mi-am dat seama ca am auzit de mult mai multe divorturi in ultimul timp decat am auzit de casatorii. Cred ca doar doua dintre familiile cu care suntem prieteni mai sunt in regula si pace, in rest s-au despartit toate cuplurile pe care le stiam. Si nu e o exagerare, chiar s-au despartit toti.Oameni care au stat impreuna ani de zile si-au dat seama ca nu mai au ce sa isi spuna, ca nu mai are rost sa lupte pentru ei si au renuntat. Mi se pare atat de trist... oare chiar nu mai exista dragostea aia care sa treaca peste tot? Relatia aia care reuseste sa strabata si munti, si dealuri, si campii, sa treaca prin furtuni si sa se bucure de adierea soarelui? Oare ce ii face pe oameni sa renunte?
Stau si ma gandesc la parintii nostri care sunt casatoriti de atatia ani de zile si sunt inca impreuna. Oare din cauza ca au alta mentalitate? Aia cu "stau pentru copii"?Sau cu "o fi el cum e, dar tot acasa vine si aduce painea pe masa"? Sau pur si simplu au altfel de relatie? Ok...nu sunt de acord sa stai cu cineva in conditiile in care exista violenta, Doamne-fereste, sau alte probleme grave ce nu pot oferi unei relatii respect sau siguranta, dar nu mi se pare normal nici sa renunti la o relatie usor. E atat de plina de probleme viata asta, asa cum e ea, incat sa ai cu cine sa iti impartasesti toate bucuriile si tristetile mi se pare singurul lucru care te poate ajuta sa rezisti.
Eu am avut momente in viata cand simteam ca totul se invarte in jurul meu cu o viteza atat de mare incat nu puteam face nimic sa fie asa cum trebuie. Si atunci singurul punct de reper in haos era omul de langa mine, din fericire acelasi dintotdeauna. El m-a ajutat si invatat sa trec peste toate, datorita lui am putut sa privesc mai departe si sa vad si partea plina a paharului.
De asta mi se par foarte importante relatiile si mai ales durata lor.:) Insa stau si ma intreb..in legatura cu divorturile astea..oare persoanele care se despart inca nu si-au gasit jumatatea, omul care le este sortit, care sa ii inteleaga si accepte?Sau asa ceva nici macar nu exista? E doar produsul filmelor siropoase care mi-au afectat mie existenta?
What if there is no such thing as a never ending story?...

Niciun comentariu: