miercuri, 27 august 2008

Stresul, viata mea

Eu sunt o persoana foarte stresata. Sunt atat de stresata incat ma streseaza si ca sunt stresata. Imi fac griji pentru orice, si intr-un fel ciudat m-am obisnuit cu asta, insa de curand mi-am dat seama de ceva si mai trist: nu pot (sau nu stiu) sa ma relaxez. Adica...sunt atat de obisnuita sa imi fac mereu griji pentru ceva, incat atunci cand nu am nimic de facut(nimic de facut!!!) ...ma blochez..Nu stiu ce sa fac..nu ma simt in largul meu, mi se pare ca pierd timpul si tot astept sa se intample ceva.
Asa am patit acum ceva timp in Salonic. De fiecare data cand mergem undeva, eu am planul facut pe toata durata sederii in locul respectiv. Adica: obiective, program, tarif, adresa, toate in ordine, variante(in caz ca apare ceva si nu ajungem in vreun loc de pe "traseu")..si tot asa. Insa in Salonic, in primul rand pentru ca a fost foarte din scurt si in al doilea rand pentru ca fusesem anul trecut si "bifasem" ce era de vazut/facut nu am avut nimic. NICIUN PLAN! Asa ca ne-am plimbat noi ce ne-am plimbat, am dormit ce am dormit, dar tot ne-a mai ramas timp de relaxare.Hmm...cumplit a fost. Efectiv nu stiam ce sa fac, cu ce sa imi omor timpul..toata perioada am trait cu impresia ca e ceva de facut si eu stau degeaba.
In fine...ideea e ca mi-am dat seama ca nu ma pot relaxa, ceea ce e destul de grav, if you ask me.Si nu stiu daca exista leac. Adica exista, Xanax ii zice, dar...nu e cam devreme???
A! Si cum cugetam eu asa la stresul asta care afecteaza(sper nu in aceeasi masura) multa lume, mi-am dat seama ca parca inainte(asta inseamna pe vremea lui Ceausescu) parca nu am auzit termenul asta. Nu eram stresati si atunci?Eu sigur nu, ca eram mica, eleva, dar nu imi amintesc sa fi auzit atatia oameni sa fie stresati.Ca le era frica, da,stiu, ca erau revoltati, nemultumiti, da, imi amintesc, dar...stresati? Oare stresul sa fi venit o data cu democratia?

Niciun comentariu: