vineri, 13 iulie 2012

La multi ani,viata mea!

Ei bine.uite ca a mai trecut un an,mami,si a venit iar ziua ta.:)  Sa iti zic despre cat de mult te iubesc ar fi fara rost,pe langa faptul ca iti zic in fiecare zi de mii de ori ti-am scris si aici de cate ori am avut ocazia si cine m-a intalnit macar o data in viata sau a intrat pe blogul asta stie asta foarte bine..:)) Asa ca nu o sa mai vorbim despre asta acum.Iti zic eu,iar,mai tarziu,cand oi vedea cum sa fac sa te mai umplu de pupi o data,pentru a...cata oara?:)
Esti in continuare un baietel de vis pentru mine,cuminte,frumos,ascultator si dulce cum nu pot spune in cuvinte. Si chiar daca nu ma stai asa mult cum as vrea eu la pupat(cat oi mai vrea si eu,pana la 20 de ani?!?) esti foarte iubitor si nu trece zi sa nu ne faci declaratii si sa nu ne topesti cu vreo propozitie dulce si nevinovata. Si pentru asta ii multumesc lui Dumnezeu in fiecare zi,si iti scriu si aici cat sunt de mandra sa am un baietel ca tine. Mereu ma gandesc la norocul nostru,cum,din toata lumea asta,tu esti tocmai la noi in familie.:)
Acum,de cand astepti un fratior,am putut sa iti observ si alta latura,pe care o intuiam dar care iata ca se arata in toata spendoarea ei: frate mai mare. Si ce frate mai mare vei fi! Stiu sigur ca il vei iubi si proteja pe Eduard,si asta ma umple de bucurie,pentru ca munca mea e pe jumatate terminata. Daca voi va veti iubi si respecta mereu,mie nu-mi ramane decat sa va mai ghidez din cand in cand si sa ma bucur de voi,iubitii mei,ca de cele mai pretioase comori. Pentru ca asta sunteti pentru mami si tati,cele mai frumoase daruri si cele mai mari bogatii pe care le poate avea un om.
In toamna vei incepe scoala, tremur de emotie cand ma gandesc la cat de repede ai trecut la aceasta etapa importanta din viata ta, din viata noastra. Pacat ca o sa alaptez in prima ta zi de scoala,ca taaare bine mi-ar prinde un tranchilizant.:) Imi vine sa plang acum,doar cand ma gandesc ce mare te-ai facut si cum au zburat anii,  d-apoi cand te voi vedea acolo,cu ghiozdanelul atarnandu-ti greu pe umeri,cred ca o sa ma napadeasca toate emotiile posibile...:)  Si-asa imi zici mereu ca sunt prea sensibila( de parca tu nu ai fi la fel :D )
De fiecare data cand vreau sa iti spun sau scriu ce simt pentru tine ma simt neputincioasa,pentru ca stii bine,si oricine iubeste asa mult cum te iubesc eu stie ca nu exista cuvinte suficiente sa exprime  nici macar un sfert din sentimente. Asa ca nu-mi ramane decat sa iti arat,cum pot si eu,ce insemni pentru mine si sa incerc sa iti returnez macar un pic din fericirea pe care tu mi-o aduci in fiecare zi.
LA MULTI ANI,VIATA MEA! Te iubesc maxim si o sa te iubesc pana la ultima mea suflare!!!

2 comentarii:

Oana spunea...

Scumpa mea... acum un an plangeai la gandul ca incepe gradinita intr-o noua ipostaza... anul asta ca incepe scoala... stai sa vezi cand vei avea doi... Pregateste serveteleleee!!

SARILLA spunea...

A,nu,ca eu plang(in interior,ce-i drept :) ) in fiecare zi ca trece timpul si mi se pare ca nu profit suficient de el,asa ca nici nu vreau sa ma gandesc la ce va fi..:))
Bine ca macar o perioada scurta o sa fie un bebe mic mic ce nu serveste gradinita,scoala,nimic,si pot sa profit de el..:))